Even een korte vraag, is het gewoonlijk om nog naar de bedrijfsarts te moeten als je contract al is afgelopen? Groetjes
Als je niet meer in dienst bent van die werkgever lijkt het me niet nodig dat je nog naar de bedrijfsarts moet. De bedrijfsarts is er juist om jou te begeleiden en z.s.m. (Indien mogelijk) weer aan het werk te krijgen bij het bedrijf waarvoor hij/zij diensten verricht. Ik zou het evt. anders zelf even navragen of het wel klopt.
Bij mijn weten niet. Ik ben destijds zelf weggegaan bij de kraamzorg-instelling waar ik werkte, en tot mijn laatste dag speelde de bedrijfsarts een rol, hij heeft alles toen ook netjes afgesloten omdat zijn taak erop zat.
Mijn contract is in het verleden wel eens niet verlengd toen ik herstellende was van een hernia operatie. Ik ging toen ziek uit dienst. Ik moest toen ook bij een arts komen maar die was van het uwv. Is het dat niet? Gr MB2005.
Nee, heb echt een oproep voor de bedrijfsarts van mijn bijna ex-werkplek (1augustus) zeg maar... Vreemd, zag het nut er ook niet van in.oproep valt in de eerste week van augustus.
Kan kloppen wel gaan meid is voor je uitkering van het uwv voor de papieren in te vullen althans dat was bij mijn toen dertijd zo.
het heeft te maken met wettelijke verplichtingen. En ik vermoed gewoon dat de bedrijfsarts niet op de hoogte is gesteld van je uitdiensttreding. Maandag gewoon even bellen over het hoe en wat.... je hoort dan vanzelf wat de bedoeling is.