had van het weekend weer bloedingen gehad dus moest voor onder zoek naar de gynecoloog dinsdag .ze gign eerst kijken naar de baarmoedermond die zag er kwetsbaar uit en ze wou uitstrykje maken en ja hoor begon meteen als een rund te bloeden.dus waarschynlijk is dat de oorzaak. toen ging ze nog naar de placenta kijken die lag ook niet helemaal goed ze dacht dat ie straks voor de uitgang ligt en dan kan de beeb er niet uit maar dat kan ze pas met zekerheid zeggen als ik verder ben in de zwangerschap.de baby maakte het goed en spartelde mooi hahahah en het bloedverlies kan geen kwaad voor de baby (gelukkig) maar moest vk bellen als weer bloed verlies had. en net weer bloedverlies krampen erby dus bel de vk ze zegt ja bel maar als het er uit stroomt want anders worde we hoornsdol als je elke keer belt en moest maar rusten wat moet ik hiermee doen?
Hi wenneke, Dat is niet zo'n leuke reactie van je verloskundige, Ik kan het wel begrijpen want helaas kan je er niets aan doen aan die bloeding maar het is voor jou wel lekker als je even het hartje van de baby kan horen. Door je kwetsbare baarmoeder zul je snel bleodverlies hebben want bij elke aanraking word het getriggerd. Dus bij ontlasting,fietsen,sporten, gemeenschap. Toch wil ik je adviseren te blijven bellen, dus heb je wederom bloedverlies (helder rood) bel je verloskundige. Ze weten dan wel hoe vaak je het hebt. En maak je je zorgen dan moet je ook bellen hoor! Gewoon vragen of je even het hartje mag horen. Imke
bedankt voor je antwoord had vrydag me gyn gebeld in ziekenhuis en ze hebbe echo gemakt en hy zou nog contact opnemen met me vk omdat ze vonden dat dat zo niet kon die reactie placenta ligt nu goed en ze weten niet waar bloeden vandaan komt