Lang en veel bruin bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door SushiLover123, 19 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik heb ergens gelezen dat het normaal is dat je wat bruine afscheiding kunt krijgen. Nu had ik gisteren een paar hele kleine bruine plekjes in mijn inlegkruisje. 'Oud bloed', dacht ik bij mezelf. Maar vannacht was mijn inlegkruisje dus bijna vol en die van vanmorgen na 3 uur dus al. Ik had bij het vegen ook wat slijm, en dit is exact hetzelfde als ik normaal de 'eerste' dag van mijn menstruatie heb! Ik voel me ook alsof ik ongesteld ben: Zelfde buikkrampen en ook rugpijn. Is dus nou wel normaal voor een zwangerschap? Hoeveel 'oud bloed' kun je krijgen? Hoe ziet dat eruit? En hoelang gaat dat door? Ik ben bang dat ik niet meer zwanger ben en dat ik gewoon ongesteld ben geworden... Alleen ik heb geen bloedverlies gehad of zo, of op een andere manier iets gemerkt van een miskraam... Is dit ook nog normaal? Waar moet ik op letten de komende paar dagen?
    Alvast bedankt!

PS: Eerste dag laatste menstruatie: 8 december. Zou nu op exact 6 weken zitten. Enige symptoom is dat mijn darmen een beetje over de mik zijn... (veel rommelen en af en toe een beetje kramp) en ik heb een week geleden wel heel erge buikkrampen gehad 's nachts, waarbij ik misselijk werd en het zweet me uitbrak.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

ik kan er helaas niet zoveel van zeggen. Oud bruin bloed kan voorkomen, ook in ruimere hoeveelheden. Als je veel blijft verliezen of als het rood bloed wordt even contact opnemen met een verloskundige of huisarts.

Mirjam

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dankjewel voor je antwoord. Ik kijk het nog even aan. Als het echt veel bloed wordt, dan ga ik wel om een echo vragen of zo. Morgen even mijn eigen verloskundige bellen en nog even navragen. De assistente van de huisarts wist me ook niet meer te vertellen. Niet meer dan jij in ieder geval. Nou ja, het geeft me in ieder geval een iets rustiger gevoel. Dankjewel.

Deel Deze Pagina