Sorry moet het even delen en misschien dat iemand hier weet hoe dat in elkaar steekt haha We hebben een vakantie geboekt voor November. We zouden vrijdag 9 november vertrekken vanaf Schiphol met Corendon. Nu kreeg ik afgelopen week een mail dat die vlucht geannuleerd was ivm te weinig animo en ik moest contact opnemen voor een alternatief. Nou dat heb ik gedaan en we vertrekken nu een dag later de zaterdag dus.We blijven ook gewoon een dag later dus opzich is het geen probleem. Maar nu ben ik net aan het kijken op hun site en nu zie ik dat de vlucht van de vrijdag nog gewoon te boeken is???!!! Hoe kan dat nu? Ligt het nu aan mij of klopt dat gewoon niet? Heb ook net een mail naar Corendon gestuurd hierover, maar misschien dat iemand hier weet hoe dat kan en of ze dit zomaar kunnen maken? Thnx alvast!!!
Ja dat kan maar als het een dag is ok...maar heb begin van de week contact met hun gehad dus hadden ze het toch allang moeten aanpassen lijkt me?
Hier staat corendon bekend om helaas. Wij hebben nog nooit problemen met hun gehad overigens altijd alles goed verlopen. Maar vaak hebben zij 2 vluchten op een dag, krijgen ze 1 toestel niet vol plaatsen je vaak in dat andere toestel. Met enorme vertragingen of zelfs annuleringen. Kan best zijn dat ze hopen dat dat toestel nog vol krijgen. Is wel veel over te vinden op internet
misschien was er iets overboekt en hebben ze je onder het mom van "vlucht wordt geannuleerd" overgeboekt op een andere vlucht?
Ja zoiets was ik dus ook al aan t denken, heb eerder nooit problemen gehad met Corendon dus ben eens benieuwd hoe dit afloopt!
Corendon staat hier inderdaad om bekend. Vorig jaar hadden wij ook een vlucht geboekt en toen hebben we extra betaald om s'middags heen en s'middags terug te vliegen, omdat onze dochter nog baby was en dus wouden we niet de kans lopen dat we s'ochtends vroeg weg zouden moeten. En een week van tevoren was onze vlucht geanuleerd en kregen we op diezelfde dag dat we oorspronkelijk zouden gaan wel een andere vlucht. Wat denk je???? 06:00 om de ochtend moesten we op schiphol zijn!!!! Wij hebben ook gebeld, brief geschreven, maar het boeit ze niks. We hebben niet eens het geld terug gekregen wat we betaald hebben om rond een bepaald tijdstip te vliegen. Hierna hebben wij besloten nooit meer met Corendon te vliegen. De terug reis zaten we ook in een kist waarvan je dacht dat die elk moment uit elkaar kon vliegen! Wij waren de enige 'normale' mensen in dat vliegtuig verder waren het allemaal boeren en mensen uit de bergen met vieze kleren en ze stonken. Ik vroeg om een kussentje en een dekentje voor mijn baby, omdat het heel erg koud was in het vliegtuig en er werd gewoon gezegt, nee sorry dat doen we niet, maar je kan wel een kussentje en dekentje kopen!!!!!!!! Op een gegeven moment denken we heeft de baby gepoept? Ik ruik aan haar billen en ik ruik niks, maar de geur werd erger dus ik toch maar naar het toilet om voor de zekerheid een schone luier te doen en ze had helemaal geen vieze luier. Wat bleek laten tijdens het uitstappen dat de vrouw achter ons in haar broek had gepoept en daar de hele tijd mee had gezeten terwijl er aan bijde weerskanten van haar dochters zaten!!! Volwassen dochters!!! Om maar een voorbeeld te geven in wat voor een goedkope rotvlucht we op de heenweg neer zijn gedumpt terwijl we wel de hoofdprijs ervoor hadden betaald!! Voor ons Corendon NOOIt meer!!!
Jeetje dat klinkt erg slecht. Wij hebben 2x met ze gevlogen. Geen problemen. Kinderen kregen teken spul, en baby's kregen zelfs een beer bij het uitstappen. Goed eten aan boord, en vlogen keurig op tijd. Scheelde naar Kreta 600 euro voor 1 week met z'n viertjes. Maar als je kijkt op internet zie je deze klacht veel
Dat is ook alleen het negatieve hoor van de hele reis. Want de heen reis was rot omdat we extra betaald hadden om s'middags te vliegen. Maar de vlucht opzich was prima, toen kregen we namelijk wel een kussentje en dekentje voor de baby
Ik heb net een mail terug.... Ze hebben de vlucht idd niet geannuleerd???!!! Ik kan de vlucht van vrijdag terug boeken.... Wtf? Dit slaat toch gewoon nergens op, ik heb een kwade mail terug gestuurd. Enig idee wat ik hiermee kan? Wil t hier niet bij laten zitten!
Alberto zou hier van smullen... Corendon is al zo vaak op tv geweest bij hem dat wij alleen daarom al hebben besloten om nooit met hen in zee te gaan. Dat dit kán in Nederland!
Moet gelijk aan dat Disney-topic van een tijdje terug denken.. Was dat ook deze maatschappij? Wel echt een rotsituatie hoor! Weet nu in ieder geval dat ik daar nooit iets zal boeken..
noonoo, haha ik moest er gelijk aan denken. ts, zou zeker even blijven mailen tot je fatsoenlijk antwoord hebt op de vraag waarom. En het kan zeker geen kwaad om in je mail een cc te zetten aan zo'n klachtenprogramma. Dan ziet corendon dat je ook bereid bent andere stappen te nemen.