hallo, misschien een dom vraagje, maar wilde eigenlijk een cake gaan bakken, maar nu zie ik dat ik wel alles in huis heb op de vanillesuiker na. Is dat erg? Bedoel heb je dat echt nodig de vanillesuiker? Heb wel nog basterdsuiker staan maar dat zal wel niet goed zijn. Wilde een appelcake maken. Dus vandaar de vraag of het nodig was om die vanillesuiker erin te doen.
Vanillesuiker is toch vooral een smaakmaker??? Voegt volgens mij niet echt wat toe aan het meel/beslag op zich hoor. Kan dus denk ik prima zonder, alleen is je cake wat minder zoetig.... Of ik moet het echt helemaal fout hebben... (heb nog nooit zonder gedaan hoor, vanillesuiker koop ik vrij groot in altijd zit nooit zonder!) Appelcake? nou dan zit er toch sowieso al een extra smaak aan. Miss een extra appeltje als dat je normaal zou doen oid??
ja was ik ook al aant denken, aangezien ik eigenlijk nog nooit een cake gebakken heb . Dacht ik even vragen of het zo erg is dat er niets in zit
hihi nee heb vandaag nog niet gebakken . Was te druk met andere dingen. Had het op de planning staan, maar toen besloot manlief om nog even formule 1 te kijken en zoonlief zat in badje buiten en die kan ik dan niet alleen buiten laten . Die cake die komt morgen wel, die loopt niet weg .
Een beetje extra suiker, dan krijg je niet dat het ineens net niet zoet genoeg is Verder is het vooral voor de smaak. Als je er appel door doet, is kaneel idd ook lekker om er een beetje door te doen, maar dat is verder niet zoet. Een beetje bruine basterdsuiker geeft ook lekkere smaak, vooral met appel Veel succes!