Kunst 14 jaar geleden gekocht van het merk Intratuin, omdat we toen loslopende konijnen hadden en voor die dieren zijn naalden giftig.
Ik ben team echt maar wij hebben een kunst.. Een echte boom is veel mooier maar we vinden het teveel gedoe. Ik pak wel uit met de versiering in de boom en we hebben de afgelopen tijd flink geïnvesteerd in bonte ornamenten. Zo’n feestje op om te hangen en te bekijken!
Eigenlijk team kunst want ik ben praktisch, maar ik vind een echte boom wel wat meer sfeer hebben, ik houd wel van de geur en man is 100% team echt dus hier staat volgende week een echte. Beestjes ben ik niet zo onder de indruk van, die mogen best in het boompje wonen.
Hier een echte. Wij verkopen kerstbomen, dus een neppe zou sowieso wat gek zijn. Buiten dat, vind ik echte veel sfeervoller dan een neppe.
Tot nu toe altijd een echte, maar we hebben nu een pup en heb het idee dat onze jongste allergisch is voor het een en ander dus ik ben bang dat we toch aan de kunstboom moeten Ik vind deze mooi maar zoooo duur… https://xmasdeco.nl/product/luxury-tree-plain-240/
Een echte. Ik vind die neppers, te strakke kerstbomen niet mooi (oké dat kan je voorkomen door de boom niet goed uit te vouwen ). Hier hebben we de boom al weer staan.
Hier een kunst kerstboom, wel een smalle. Heb geen ruimte voor een hele brede. Hij is 240cm en heet iets met Alaska. Zitten 2 soorten neptakken in.
Team echte boom, bij ons blijft hij echt heel lang mooi, schenk je er tussendoor nog wel eens wat water bij? Dat help echt. zodra ik over moet op een kunstboom haak ik af denk ik.
Hier altijd een echte, vind het ook wel leuk om ff tussen de bomen te struiken op zoek naar degene die ik leuk vind. Als er een kunstboom in huis zou moeten, dan zou er geen kerstboom komen, ik heb ook nog nooit een neppe gezien die mooi is/op een echte kerstboom lijkt.
Kunst. Een echte ( zonder kluit) is niet bepaald duurzaam en daardoor slecht(er) voor het milieu. En in de gemiddelde kerstboom zitten zo’n 20.000 beestjes. ( luizen, mijten, spinnetjes en wantsen) Ik ben dol op de natuur maar haal dat liever niet iedere winter binnen.
Wij hebben een kunstkerstboom, best wel een mooie, waar de lichtjes al in zitten. Toch vind ik een echte boom meer bij kerst horen. Ik denk dat ik dat meer vanuit thuis heb meegekregen, mijn ouders kopen nog steeds ieder jaar een echte kerstboom. Het ruikt veel lekkerder, en ja ik weet niet, ik denk meer traditioneel. Waarom wij geen echte in huis hebben, vooral voor de kinderen die er om de haverklap aan zitten en langslopen, waardoor er dan iedere keer naalden blijven uitvallen. Het feit dat wij nog moeite hebben om vetplanten levend te houden, laat staan een kerstboom die we ook water moeten geven.
Wij hebben binnen een kunst kerstboom en buiten een echte. Kunstboom vanwege de allergie van mijn schoonmoeder en de katten. De eerste boom is 15 jaar meegegaan, de huidige boom heb ik van mijn vader geërfd. Voor mij ook een mooie en fijne gedachte
Ik denk dat ik zelf allergisch ben. Heb besloten het nog 1 jaar uit te proberen. Wel team echt dus, als het kan.
Wij gaan dit jaar voor een echt boom. We gaan hem zelf zagen op de hoge veluwe. ( dat mag op sommige dagen) Het zijn geen beautys, maar het idee lijkt me wel erg leuk voor zoon. We gaan pas de week voor kerst dus een weekje hoeft hij het maar vol te houden.
Vaak een echte gehad .. maar dat optuigen ooooh verschrikkelijk.. altijd uitslag ervan..die naalden uitval pfff Ik vind het wel lekker ruiken trouwens Sinds een paar jaar nu een neppert met de lampjes er al in.. Wat een uitkomst.. Niet meer moeders mooiste maar ach hij kan er nog wel een jaartje mee door
Wij hebben een kunstboom (ideaal!). Mijn man wil liever een echte, dus we hebben nu 2 of 3 keer een echte boom gehad omdat hij dat zo graag wou. Maar ik vind het verschrikkelijk al die dennennaalden op de vloer, ik moet continu stofzuigen. Het prikt met ophangen van de ballen en het eraf halen. Ben continu bang dat die boom in brand vliegt. Nee niks voor mij.
Wij hebben al jaren een kunstboom. Mijn man ging op zoek naar een smalle boom. Dat is een must hier, de kamer is te klein voor een brede boom. Hij dus bij een tuincentrum rondkijken. Ziet hij opeens een mooie smalle en hoge kunstboom. Voor slechts €25,- Dus hij ging weg voor een echte en kwam terug met een kunst. Hij gaat denk ik al wel een jaar of 6/8 mee. Ik weet het eigenlijk niet precies. En hij kan nog wel een poosje mee. Wel zo makkelijk ook. Hij ligt de rest van het jaar achter het schot op zolder. Volgende week gaan we hem weer opzoeken