Team spirit!

Discussie in 'De lounge' gestart door esklessebes, 19 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Yup. Hier ook. En dan gaan ze vaak nog pushen dat je antwoord moet geven/mee moet doen enz.
    Nope, dat werkt absoluut niet bij mij. klap ik dicht en komt er niks meer uit. 1 grote chaos in m'n hoofd waar ik nog een tijd lang last van heb. Ik zou dit soort dingen dus ook zoveel mogelijk overslaan. Het is het me allemaal niet waard.

Hetzelfde trouwens met teamuitjes. gelukkig bij ons niet verplicht.

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Gelukkig zijn wij een zelfsturend team die alles grotendeels zelf bepaald. Maar wij hebben geen teamdagen. Wel 1x per jaar een team uitje.
    Maar als ze dit zouden gaan doen dan die ik daar inderdaad niet aan mee en ik "probeer me er ook niet overheen te zetten".
    Dat werkt namelijk niet. Ik sla op slot, m'n hoofd zit vol , 1 grote chaos. Ik ben echt niet voor dat soort dingen gemaakt.
    Dus als ik de kans krijg dan ben ik er niet bij aanwezig.

Hetzelfde trouwens met teamuitjes. Ik vraag van te voren wat we gaan doen en als het te druk is of zo dan ga ik niet mee.
    Niemand en ikzelf schieten er niks mee op als ik daar zo paniekaanval krijg of nog dagen las heb van de chaos in m'n hoofd.
    Mijn hoofd zit na een uurtje vergaderen al bomvol verhalen n het is 1 grote chaos. Dan ben ik moe enz en dat duurt een tijd voordat dat weg is.
    Maar dat zeg ik, ik heb ASS en AD(H)D dus dat zal de reden zijn.

Deel Deze Pagina