heeft iemand ervaring met de abonnementen van simpel? ik kreeg een mailtje en het is echt veel voordeliger als bij vodafone of kpn enz. het gaat trouwens om mobiel bellen. heeft iemand ervaring met simpel en hoe is het bereik ervan?
Mandy, Ik weet niet of je toevallig de voorwaarden op de site hebt gelezen? Je moet het hele abonnement vooruit betalen (in een keer) en je kan ten alle tijden boven je bundel heen. De eerste 3 maanden van het contract kun je maximaal voor € 50,- per maand bellen. Na drie maanden goed betaalgedrag verhoogt Simpel automatisch je limiet naar € 100,- per maand. Na een half jaar wordt dit bedrag verhoogd naar € 350. Het is niet mogelijk het abonnement vervroegd op te zeggen.
Het is goedkoper omdat je er geen telefoon bij neemt, en buiten de bundel bellen onwijs duur is! Bellen 0,25 en sms'en ook 0,25. Je zit overigens op het KPN netwerk.
Ik hoor en lees niet veel goede verhalen over Simpel. O.a. op het forum van TrosRadar staan een aantal stukken. Simpel werkt trouwens alleen met 2 jaars contracten. Je kunt tussendoor niet opzeggen. Je moet trouwens, zoals Sammy al aangeeft, een voorschot op de abokosten + admkosten betalen. Dit is Eur 70,- (best veel vind ik).
bedankt voor jullie reacties, had dat niet gelezen dat je vooruit moet betalen. toch blijft het erg voordelig. het bereik zal dan wel goed zijn of niet? ben benieuwd of er nog meer reacties komen.