Toen ik net naar de wc ging en ik afveegde zegmaar, zat er een beetje bruin slijm aan het wc papier.. Wie weet wat dit is?
nee het is niet helderrood, beetje last onder in mijn buik maar dat kan ook zijn omdat ik een beetje schrok
Is inderdaad oud bloed en komt vaak voor in de eerste weken van je zwangerschap. Ik heb het ook een paar keer gehad en bij mij gaat het ook nog steeds goed!
Ben nu zelf vijf weken, en had ook bruin slijm na het plassen. Heb de vk gebeld, zij gaf aan dat het vrij normaal was.
ik wil niemand bang maken maar zo begon bij mij de vorige keer mijn mk. ik dacht eerst ook oud bloed, maar dat werd de volgende morgen helderrood bloed. Zolang je geen helderrood bloed verliest en geen buikkrampen hebt is er niks aan de hand.
oke, ik heb het vandaag ook nog niet weer gehad en verder ook geen last van mijn buik, heb juist helemaal nergens last van.
heey meid ik heb dit ook gehad en was na drie daagjes weer weg en ook maar heel af en toe met afvegen ik heb ook geen helder bloed verloren en gyn zei dat het innestelings bloed kon zijn wat er nu pas uit komt.. groetjes