Bruin slijm?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BoBam, 6 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoBam

BoBam Niet meer actief

Toen ik net naar de wc ging en ik afveegde zegmaar, zat er een beetje bruin slijm aan het wc papier.. Wie weet wat dit is?

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    oud bloed, zolang het niet helderrood is en je geen krampen hebt, is er niets aan de hand

3. BoBam

BoBam Niet meer actief

nee het is niet helderrood, beetje last onder in mijn buik maar dat kan ook zijn omdat ik een beetje schrok

4. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Is inderdaad oud bloed en komt vaak voor in de eerste weken van je zwangerschap. Ik heb het ook een paar keer gehad en bij mij gaat het ook nog steeds goed!

5. Nellie1

Nellie1 Lid

5 jan 2008
    10
    0
    0
    Ben nu zelf vijf weken, en had ook bruin slijm na het plassen.
    Heb de vk gebeld, zij gaf aan dat het vrij normaal was.

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik wil niemand bang maken maar zo begon bij mij de vorige keer mijn mk.
    ik dacht eerst ook oud bloed, maar dat werd de volgende morgen helderrood bloed.

Zolang je geen helderrood bloed verliest en geen buikkrampen hebt is er niks aan de hand.

7. BoBam

BoBam Niet meer actief

oke, ik heb het vandaag ook nog niet weer gehad en verder ook geen last van mijn buik, heb juist helemaal nergens last van.

8. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meid

ik heb dit ook gehad en was na drie daagjes weer weg en ook maar heel af en toe met afvegen
    ik heb ook geen helder bloed verloren en gyn zei dat het innestelings bloed kon zijn wat er nu pas uit komt..

groetjes

Deel Deze Pagina