Ik heb al een mailtje gestuurd naar , maar heir toch ook evne de vraag.. Ben ik de enoge met dit probleem? Ook al vink ik aan dat ik gewoon wil worden ingelogd als ik de website betreedt, ik moet mij tovh elke keer weer aanmelden. Dit is op elke manier, via de maillink, via favo, via google of als ik rechtsstreeks het adres intik... Ik draai inmiddels vista en die zet gewoon op eignehoutje vaak instellingen om. Ligt dit aan mij, of hebben meer het? Wat kan het zijn? Edit Moderator: e-mailadres van lotte verwijderd ivm snel op te pakken door spammers.
Heb je je cookies al eens verwijderd? Ik heb er nl ook wel eens last van als ik dat te lang niet doe.
nope helaas ook niet, heb deze week al verschillende keren cookies verwijdert, maar hij blijft me niet "herkennen"....
dat is vreemd, ik blijf ingelogd staan. ik vind het ook iriritant als ik steeds in moet loggen. succes meid
ik heb dat ook, maar heb me er maar bij neergelegd. Rare is dat hij soms wel automatisch inlogt en dan weer niet....
He nu doet hij het wel weer... Ik wil mij er wel bij neer leggen, maar ik vergeet het elke keer, en als ik dan bij een fotoalbum wil kijken, dan verwacht ik geen scherm van "je bent niet ingelogd..."Ach misschien moeten we er idd maar aan wennen
Kijk eens bij extra---internet opties en dan privacy.....die moet op normaal staan. Je kan daar eventueel ook nog bij websites de cookies van zw schapspagine toestaan proberen.