Hallo allemaal, Mijn dochter zit eigenlijk altijd te snotteren, het is niet zo dat het er uit loopt het is meer dat het verstopt zit. Ze ademt meestal door haar mond, veegt vaak langs haar neus en haalt eigenlijk heel vaak haar neus op, ze heeft soms ook een tijdje last van haar oren dat ze slecht hoort. Ik maak morgen een afspraak voor haar bij de huisarts. Maar misschien of iemand hier weet of het van de amandelen kan komen?
Snurkt ze ook? Mijn dochter begon echt vreselijk te snurken toen haar neusamandelen te groot waren. Snotteren deed ze eigenlijk nooit, maar behalve het heftige snurken had ze verder ook geen klachten en dat schijnt eerder uitzondering dan de regel te zijn.
Ik weet niet of ze altijd snurkt maar soms doet ze het wel. Maar overdag haalt ze eigenlijk heel vaak haar neus op, maar het uit snuiten lukt haar niet.
Vanwege dat snurken hebben wij erop gestaan om een doorverwijzing te krijgen. De huisarts vond het niet nodig, maar ze klonk echt als een volwassen vent en ze had soms ademstops. Bij de kno-arts was het snel duidelijk, de amandelen moesten er zo snel mogelijk uit. Veel kinderen op zaal hadden wel continue verkoudsklachten, zoals veel snotteren en in mindere mate van snurken. Ze snurkten soms wel, net zoals jouw dochter. Ik ben benieuwd wat de huisarts er morgen van vindt.