Hallo Meiden, Afgelopen woensdag was ik 18 weken en sinds die dag heb ik last van vocht dat uit mijn tepels komt, vooral als ik mijn zij lig. Maar ook verschrikkelijk pijn in mijn tepels. Ze zijn heel vaak stijf, vooral 's nachts, en doen dan echt pijn.. iemand ervaring? xx
lekken tja dat had ik met 16weken helaas al maar da het pijn doet heb ik persoonlijk niet gehad. misschien even je vk bellen als je je ongerust maakt? daar zijn ze tenslotte voor, voor dit soort vragen. succes
ik zou inderdaad ook even bellen met je vk, lekken is vrij normaal, komt vaak voor, maar die pijn niet volgens mij hoor sterkte ermee, pijn aan je tepels is echt rotpijn!
Ik heb ook een periode gehad waarin mijn tepels héél gevoelig waren. Vooral als er een shirt langs schuurde ofzo. Bij mij hielp het goed juist een strak hempdje te dragen in bed en daarover mn pyjama, zo had ik minder last van de wrijving en minder snel stijve en gevoelige tepels. Ik weet niet of je er iets aan hebt
misschien een kruik of juist iets kouds tegen aan houden? ik heb er helemaal geen last van gehad maar veel sterkte i.i.g liefs margot
ik had bij mijn eerste zwangerschap vanaf 18 weken vocht uit de tepels. mijn tepels waren over gevoelig en pijnlijk, ik vond warmte lekker dus had regelmatig mijn handen op mijn borsten of twee warme washandjes als ze erg warm worden/heet en begint te steken van de pijn dan voor de zekerheid vk bellen (daar zijn ze voor)
hier nog iemand die vanaf begin zwangerschap met kruiken in de weer is vanwege de enorme pijn in de borsten..volgens mijn vk is er weinig aan te doen helaas dan warmte of koud er tegenaan te drukken totdat de pijn weer wegzakt....ik heb mijn kruik zelfs mee naar kantoor daar ik meedere keren per dag wel last heb van de pijn...suc6 ermee!