'Mama' tijdschrift

Discussion in 'De lounge' started by Prinsesje23, Apr 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Prinsesje23

Prinsesje23 Niet meer actief

Mijn abonnement op de Flair & Yes is bijna verlopen. Inmiddels ben ik er wel uit dat de Yes niks voor mij is (toen was er een leuke aanbieding...). Mijn abonnement op de Flair wil ik behouden maar nu wil ik graag lid worden van een mama-tijdschrift. Alleen vind ik de keus moeilijk. Ik twijfel aan Viva Mama of het tijdschrift Kinderen. Wat vinden jullie de moeite waard om lid van te worden? Of eventueel een ander tijdschrift voor (aanstaande) moeders?

2. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

ik ben een tijdje lid geweest van kinderen, was echt een leuk blad ;)

3. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik vond de Wij jonge ouders echt geweldig.
    Dat zal 1 van de dingen zijn die ik weer als eerste aan vraag als ik zwanger ben.

Ouders van nu vond ik ook leuk en de kinderen en de viva mama kocht uik zo nu en dan los

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik koop ieder maand het blad MAMA, vind het een heel leuk blad.
    En net ff wat anders als jonge ouders ofzo...niet een blad gericht op de kid, maar lekker op mama zelf

5. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Zodra je kindje geboren is krijg je een jaar lang gratis het blad Wij Jonge Ouders.

Wel is het blad erg zwanger/pasgeboren geboven vond ik dus ik denk ik nu Jamila 1 wordt voor het blad Mama ga maar ik ga eerst het blad een paar keer los kopen om te zien of ik hem echt leuk vind.

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik heb Ouders van Nu, ook erg leuk!

7. Draadje

Draadje Bekend lid

Jun 1, 2008
    555
    0
    0
    Ik heb een abonnement op Kinderen en koop zelf ook vaak MAMA (niet KEKmama, das weer een andere). Als mijn abo op Kinderen afgelopen is wil ik en abo op MAMA, die vind ik leuker!

8. Sandhya

Sandhya Bekend lid

Aug 14, 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    ik heb kek mamma, actie van de blije doos ofzo..vind er echt niets aan!

mijn voorkeur gaat uit naar kinderen

9. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,516
    36,478
    113
    Ik lees vaak de kinderen en de ouders van nu. Vind ze beiden leuk. Lees ook wel eens de viva mama, maar daar vind ik niet zoveel aan.

10. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,516
    36,478
    113
    Ik lees vaak de kinderen en de ouders van nu. Vind ze beiden leuk. Lees ook wel eens de viva mama, maar daar vind ik niet zoveel aan.

11. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Ik vond Kinderen, Ouders van NU, en wij jonge ouders, echt helemaal niets. Heb ze alle drie verschillende keren gekocht. Ik kon mij er totaal niet mee identificeren. Bepaalde onderwerpen waarover geschreven wordt, zijn niet waarheidsgetrouw of halve waarheden.
    Het was mij een te hoog CB-gehalte zeg maar. Ik heb in de afgelopen 2 jaar bijv. nog niet 1x een onderwerp gelezen over kinderziektes of bijv. belangrijk tips waar je op moet letten als je voor het eerst babykleding koopt. Ik noem maar wat.

Af en toe koep ik nu viva mama, daarin wordt met humor geschreven over het ouderschap, dat vind ik leuk.

12. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik vind helemaal niks aan al die bladen in Nederland. Er staat helemaal niks in en soms staan er in verschillende tijdschriften dezelfde artikels.
    Ik woon in Duitsland en ik lees Eltern. Prima tijdschrift. Vaak meer dan 100 bladzijden en maar 1,70 euro.

13. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik ben lid van de Viva Mama en vind er ook vrij weinig aan. Denk dat ik maar over ga op kinderen of ouders van Nu!

14. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,828
    4,201
    113
    Ik vind viva mama ook helemaal niks. Mijn voorkeur ligt bij ouders van nu en kinderen. Vind het wel behoorlijk dure tijdschriften moet ik zeggen

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik heb op zowel de kinderen als de ouders van nu een jaarabonnement gehad.. 2=1 bij de felicitas.. En vaak stond er de maand er na in de kinderen wat al in de ouders van nu gestaan had. Erg iritant.. De viva-mama is gewoon een lekker blad om weg te lezen.. Ik vind de "baby" bladen nu niet zo leuk meer.. Denk dat ik een abonnement op de groter groeien neem.

Tip: Je kunt ook een proefabonnement nemen om te kijken of je het wel echt leuk vind. ;)

16. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    ik heb zowel ouders van nu als kinderen opgezegd, niet meer vernieuwd, elke keer dezelfde meuk. Viva mama vind ik echter nog een enorm leuk blad!

17. marissie

marissie Actief lid

Jun 14, 2007
    348
    1
    0
    Ik heb een abonnement op MAMA, vind t een heel leuk blad. Het is een soort glossy voor moeders. Heb ook een keer een Kek-mama gekregen van iemand, maar dat vond ik echt helemaal niets [-X

Share This Page