oi oi ik heb hier een draadloze teddycam... een teddybeer met een camera in zijn neus. uw sluit hem op je tv aan en kunt op de tv zien hoe het gaat met uw baby... natuurlijk kunt uw dus de beer met de camera in zijn neus boven vij het bedje van uw kindje zetten. deze is echter nog nooit gebruikt, dus nog zo goed als nieuw. nieuwprijs was 250 euro, natuurlijk hoef ik er niet zoveel voor terug.. noem maar een bedrag en dan zien we het wel foto in album groetjes
deze 50 euro is inclusief verzendkosten Deze mooie, nog in doos, goed werkende babyfoon kan meer dan alleen het geluid van de baby in de gaten houden! Door hem op de televisie aan te sluiten kan je je kleine nu ook in beeld en geluid in de gaten houden! De Teddybeer heeft een kleine (onopvallende)camera in zijn neus zitten die het signaal draadloos naar de ontvanger verzend die op de televisie is aangesloten. Wanneer je het even niet vertrouwd ... overschakelen op het kanaal van de televisie waar de teddycam op aangesloten zit en je bent gelijk gerustgesteld ! groetjes
Ik heb zeker interesse, moet het alleen eerst even met mijn vriend overleggen. Dus ik kom er zeker nog op terug
ik zal eens aan me zus vragen of zij hem mischien wilt die woont ook in wageningen en aangezien ik er toch ook altijd zit zal ik eens vragen of zij itresse heb mocht je hem dan nog niet verkocht hebben ik zal morgen eens bellen.