Ledikant 'Hensvik' IKEA

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Patricia1983, 12 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Wie heeft er ervaring met het gebruik van een ledikantje van IKEA? Met name ledikant 'Hensvik'. Is het qua hoogte goed te doen (verstelbare bodem)? En wat voor matrasje van IKEA bevalt goed?

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Liefs

2. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Het enige wat ik gehoord heb is dat ze bij de IKEA afwijkende maten hebben qua lengte en breedte. Kleiner geloof ik. Dus moet je alles ook bij hen kopen.

Verder weet ik er niets van.

3. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Ja, ik heb het inderdaad gezien op hun website. Daarom vraag ik me af hoe de ervaringen zijn met de matrasjes.

Liefs

4. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    Ik heb er ook geen ervaring mee, maar let in ieder geval op de veiligheidseisen die aan ledikantjes gesteld worden (afstand tussen de spijltjes e.d.)

Groetjes Suusje

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Kan je helaas ook niet helpen. Heb zelf de meubeltjes van Ikea gekocht. Maar het bedje niet aangezien de maten idd afwijkend zijn. En ik vond de matrasjes van Ikea niet prettig aanvoelen en heb het dus niet gekocht.

6. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Ik heb de DIKTAD Serie voor mijn humpie. Inclusief bedje en matrasje. De comsumentenbond heeft dit matrasje in ieder geval hoog op de lijst staan (toen ik hem kocht zelfs op de derde plek!), het matrasje is wat aan de harde kant (vinden sommige misschien) maar dát is juist wat een babyruggetje nodig heeft. Ik ben tevreden met de serie en het bedje.

(Heb zelf ook IKEA-matrassen en ben een "rug-patient", ik heb nog nooit zonder nauwelijks pijn geslapen, en nu is dat het geval,...)

7. ElleE

ElleE Actief lid

4 jun 2006
    223
    0
    0
    Ik heb gewerkt op de kinderafdeling van de Ikea, en de ledikantjes voldoen aan de normen en veiligheidseisen die in Nederland gesteld worden. Daar hoef je je dus geen zorgen om te maken!

8. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik heb ook een ikea bedje gehad en het matrasje van prenatal paste er gewoon in hoor!

9. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Ik heb ook het Hensvikbedje met de binnenveringsmatras en het dekmatras van Ikea.
    Nikki heeft alleen nog niet in haar bedje geslapen omdat ze altijd in haar wiegje ligt :)

Deel Deze Pagina