teddy camera

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door Deb, 25 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    [​IMG] €50. incl verzendkosten

    Teddybeer met ingebouwde babyfoon/Camera.
    Deze leuke Teddyknuffel heeft een vriendelijk uiterlijk en is een aanwinst op elke babykamer, maar hij is meer dan alleen.
    Deze teddybeer zou zo bij de politie kunnen werken, want hem ontgaan niets. In de Teddybeer is een camera ingebouwd zodat je gerust beneden televisie kan kijken, de ontvangstmodule ligt in de woonkamer en zo hoort je elk geluid van je baby. Maar dat is nog niet alles, Mocht je je baby over een afstand in de gaten willen houden, bevestig de ontvangstmodule aan op de televisie en stem de TV af op het juiste kanaal. Nu hoort je niet alleen je baby, maar je ziet ook precies wat er gebeurd.

    - Incl. 2 adapters, scartkabels
    - Duidelijke aansluitschema
    - Bereik tot wel 250 meter
    - 4 verschillende kanalen
     
  2. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Waarom doe je die weg? bevalt het niet? het lijkt me wel wat maar vind m erg prijzig....
     
  3. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    hij bevalt prima en hij is zeker niet prijzig zit ver onder de prijs :) heb er zelf dik 80 voor betaald
    maar ik gebruik hem niet meer omdat caitlin in een seafty laken ligt en zo geen kant opkan
    een babyfoon hoef ik niet omdat ze bijna nooit huilt en huilt ze dan hoor ik haar meteen
    ging mij echt om het begin en aangezien ze nu al 7 maanden is :)

    maar geen nood hoor hij is al verkocht
     
  4. twingo

    twingo Lid

    12 nov 2005
    83
    0
    0
    Ik heb deze beer ook!
    erg gemakkelijk, zo'n 5 mnd geleden gekocht bij de marskramer voor 24.99 euro,gebruik hem nu voor mijn zoontje ,straks voor de babykamer.

    groetjes twingo
     
  5. Cinderella

    Cinderella Bekend lid

    20 mrt 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Kun je die ook gebruiken ipv een babyfoon?
     
  6. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    @Cinderella ja dat kan maar hij gaat wel over je tv dus moet je af en toe even overschakelen naar het kanaal waar hij opaf gestemd is (in de vervelende reclame blokken bv ;) )

    en verdikke ben ik mooi geflest met me 80 eurie :( hmz maar even praten met diegene waar ik hem aan verkocht heb
     
  7. Thea

    Thea Bekend lid

    19 mei 2006
    507
    0
    0
    Eerlijk gezegd beviel ie ons absoluut niet. Wel wat babyfoongebruik betreft, maar de camera werkt niet in het donker......
     
  8. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Wij hebben gewoon een soort van bewakingscamera, en die gebruiken we als babyfoon en camera, we hebben m voor 65euries gekocht bij de Formido, en is prima systeem, er zit night vision op en infra rood dus misschien een tip voor anderen?
    Je hoeft dit dus niet op je eigen tv aan te sluiten want er zit een klein tvtje bij...wij vinden m ideaal!
     

Deel Deze Pagina