Burendag 21 spetember 2013

Discussie in 'De lounge' gestart door puzzelstukje, 30 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Doe jij iets aan burendag?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik zie overal hier in de buurt borden over de burendag eind september.

Wij zijn vorig jaar in dit huis komen wonen en we hebben heel leuke buren. Nu dacht ik eraan om een taartje ofzo te maken (die maak ik van marsepein) Of een bloemetje te doen, gewoon een kleinigheidje.

Is dat stom? Ik waardeer het juist heel erg dat we goede buren hebben na jarenlang gedoe te hebben gehad in ons vorige huis. Het komt alleen zo tuttig over...

Graag jullie mening, en ik ben ook benieuwd of jullie er nog iets aan doen?

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Sorry dat moet natuurlijk september zijn!:)

3. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Dit jaar wel, omdat wij nu leuke buren hebben, ja dus!

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    En wat ga je doen dan?

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Leuk idee, als je het goed kunt vinden met je buren kan dat toch best. Ik zou dat wel waarderen.

Zelf doen we er niets aan, sinds een week kijkt de buurvrouw de andere kant op als ze ons ziet. Geen idee wat d'r probleem is, maar geen bloemetje voor haar :p

6. Amare

Amare Niet meer actief

Wij doen niks aan burendag

7. mirmir

mirmir Actief lid

26 jan 2012
    129
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het is hier dan elke dag wel buren dag. Gisteren met ze naar het zwembad geweest. Vandaag bij ze gegeten en eind van de week naar de zeehondjes. Ze wonen er nog niet zo lang en vanaf het begin is er een klik tevens kunnen ze heel goed met onze dochter. Dus wij doen niet speciaal aan burendag.

8. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    OCH....misschien doe ik dat wel.... heb best een lieve overbuuf

9. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Nee hier doen we niks met burendag, maar dat komt ook doordat we in een stad wonen en niet in een dorp waar je nog contact hebt met iedereen.

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wij hadden lieve buren, totdat we die van de ene op de andere dag niet meer hadden... Nu heb ik een rare bijsmaak door het voorval, dus waarschijnlijk doen we er niks aan.

11. koala28

koala28 Niet meer actief

Hier wordt op burendag een wijkfeest gehouden. Met BBQ en speelvertier voor de kinderen (springkussens enzo). We moesten ook nog een idee verzinnen om in aanmerking te komen voor een financiƫle bijdrage van het Oranjefonds.

12. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik weet niet of er hier een burendag wordt georganiseerd. Ik heb er zelf weinig mee. Ik zeg hallo en dag en maak af en toe een praatje, maar dan houdt het voor mij op.

Ik heb het idee dat hoe minder het contact, hoe minder snel het mis kan gaan.

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Wij zijn vorig jaar in deze straat komen wonen en we hebben al 2 straatfeesten meegemaakt. Het is echt een super straat. Natuurlijk doet niet iedereen mee, maar de meeste mensen wel.

We hebben goed contact met de buren en Y. speelt vaak met de buurjongens. We doen elkaar plantjes en post (ook nu ze 4 weken weg zijn)

Dus als ik een taartje zou bakken zou dat niet heel stom staan? Heb het idee dat mensen mij altijd zo tuttig vinden...

14. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hier is een wijkfeest. Je krijgt namelijk subsidie van de gemeente om wat te organiseren. Er is dan een Dj, voor de kids kermis attracties en springkussens en volop eten en drinken. Altijd gezellig! Nou wonen wij in 1 van de laatste buurten in den haag waar iedereen al heel zn leven woont dus iedereen elkaaar al jaaaren kent.

15. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ach beter een tutje dan een aso toch?;)
    Ik zou het hartstikke lief vinden als de buurvrouw ons een taart kwam brengen en we zouden hem met smaak opeten!:)

Deel Deze Pagina