Ik heb hier een bon liggen van Rituals voor een tientje. Zelf heb ik niet zoveel verstand van hun producten, maar het ziet er allemaal wel poepie chique uit Ik ben dus op zoek naar een musthave, liefst met zo min mogelijk bijbetaling dus geen 20 euro erbij, krenterig als ik ben Wie heeft er een leuke suggestie? Waar moet ik volgens jou die bon aan uitgeven? Mag van alles zijn.
Ik heb zelf verschillende producten en ben er erg enthousiast over. Ik heb een douche-olie en doucheschuim van de Happy buddha serie. Een aantal douche producten van de hammam serie en ik heb de deo. De deo ben ik echt enthousiast over, die was 8 en blijf ik gebruiken. En ja de douche producten vind ik ook heerlijk. Gebruik ze zelfs voor mijn dochter!
Ohwww. Echt aan alles Ik hou ervan! Ik vind zelf de Hammam lijn erg lekker (de scrub vooral) Of rituals geurstokjes. Ook erg lekker. Make up is ook erg goed. sorry je hebt niks aan mij ik vind echt alles van rituals lekker en ik denk dat je niet echt een miskoop kan doen als je maar even ruikt en test in de winkel (want dat is wel essentieel dat je iets neemt wat jij lekker vindt ruiken) Veel plezier!
http://eu.rituals.com/nl-nl/douche-olie/fortune-oil-6874.html#start=2 Als ik echt moet kiezen, dan deze!
Ik vind die hammam body zoutscrub heeeeerlijk. Geeft ook een frisse mentol geur af en je huid tintelt nog zo lekker na. Verder zijn did grote potten bodycreme super fijn. Je moet zelf kijken welke geur je fijn vind. Die witte serie met rice is heerlijk en niet te zoet. De rode variant is weer heel zoet.
De roze douche foam!! Ik zweer erbij en die bus is met een week leeg, zo lekker! Of de bodyspray, heerlijk met warm weer. (Met bodyspray heb ik het liefst die van green tea)
Ik vind de handcreme in de groene tube echt heerlijk! Helpt echt heel goed tegen droge handen, trekt snel in en ruikt heerlijk. En hij kost een tientje
Hier sluit ik me bij aan.. die is héérlijk.. zo'n lekker luchtje! Ik zou er best een parfum van willen (en ik ben verder helemaal niet van de parfums ofzo)
Ik heb hem cadeau gehad! Nou die wil ik wel weer krijgen 😃. Het is geen overdreven luchtje en dat maakt het erg lekker.
De zonnebrandcrème is zooooooo lekker! Net als de aftersun. De aftersu is 13.50. Dus voor 3.50 heb je een superheerlijke aftersun die je deze periode toch nodig hebt. Zonnebrandcreme is volgens mij 18.50. Ooooh zoooo heerlijk
Ik heb de douche creme, rood en wit. De roze handzeep en een witte handlotion. Vooral de handlotion, goddelijk! Ook een gezichtscrub, voetscrub en bodylotion. Heerlijk Eigenlijk is alles lekker! Ohja, heb ook nog een oogcreme
Nou, dat gaat nog moeilijk worden straks in de winkel Ik zal zo eens even goed neuzen op de site naar alle dingen die jullie hebben genoemd. Ben bang dat ik straks toch met meer naar buiten kom dan de bedoeling was Bedankt alvast
Rituals is gewoon fijn en lekker spul! En dochter die veel niet kan verdragen, verdraagt dit wel. Ik vind dat je er lang mee doet. Terwijl ik bijna dagelijks douche.