De onze is al zo'n 10 jaar oud en helemaal op, niks werkt meer, we kunnen alleen de tijd nog zien nu dus op zoek naar een nieuwe, maar ik heb geen idee welke functies nou echt handig zijn en welke overbodig. Wie heeft er goede tips?
Ik vond er vandaag met opruimen eentje nog nieuw in de doos Was vergeten dat ik die een paar jaar geleden had gekocht
Ik heb geen phillips maar een niveautje alecto. Ik ben er wel blij mee. In de nacht staat hij bij mij echter gewoon op laagste felheid te branden, dochter wil nog wel eens als een ninja binnensneaken en mijn eerste reactie is geen flight of fright. En als ze dr haren los heeft langs dr gezicht en dr nijntje lampje onder zich is t serieus net een horrorfilm wat ineens naast je staat. Ben me al een paar keer te pletter geschrokken, zelfs al ben je er op berekend. Zit een inslaapfunctie is met zeegeluid, bosgeluid of kabbelend water, die gebruik ik nooit. Erger me dan kapot aan een meeuw, of een specht en van dat kabbelende water moet ik alleen maar plassen. Verder gewoon klokje, alarmtoon (of die ontwaakgeluiden) en in standen instelbaar hoe jebwikt ontwaken. Je stelt dan een minimum en een maximumnsrand in.