funda mobiel | Huis te koop: Spitsbergerpad 5 3911 NH Rhenen - Foto's Aftrap kijk vooral even naar de badkamer
Haha die zetten hun huis te koop omdat ze er nu pas achter komen dat het een huis is, en geen woonwagen.. haha
Haha, ik vind deze ook wel leuk in de omschrijving: 'Buiten: diepe en zonnige achtertuin op het zuiden met vrijstaande berging (thans duivenverblijf) welke naar wens kan achterblijven of worden weggehaald'. Dus de schuur is ook nog eens ondergescheten...
Weet niet wat ik mooier vind; de pluche tijgerprint sprei of die zonnebloemen op het toilet (met bril omhoog). Bij deze makelaar staan nog meer paleisjes. - Makelaardij Dongeradeel e.o.
funda mobiel | Huis te koop: Gemeenteweg 137 7951 CH Staphorst - Foto's Altijd al willen hebben mijn eigen openlucht museum
Ik wilde iets zeggen over de poppen op bed in de eerste link (prachtig schilderij ook in die kamer..), toen klikte ik op de tweede link. Getver.
Serieus... ik ben nog meer verbaasd over de kwaliteit van de foto's. Staat het huis scheef of is de foto scheef ? Lijken wel jaren 70 foto's.