Hoi hoi meiden!!! FF een vraagje hier!!! Ik ben al bijna een week overtijd, maar de testen geven nog steeds negatief aan!! Kan het zijn dat het aan m'n te laag werkende schildklier (hier heb ik wel medicijnen voor! Thyrax) ligt?????? dat het dan het hgc hormoon later aanmaakt?? Ik snap er echt helemaal niks meer van! Ik heb wel echt last van krampen in m'n buik! S'avonds echt een opgezette buik! Met vlagen heel misselijk, kouden handen en voeten en het borrelt echt heel erg in m'n buik! beetje genant soms haha... Kan iemand me helpen??? Heeft iemand ook zo iets dergelijks meegemaakt? Weet ook niet hoelang ik nog moet wachten met er mee naar de HA te gaan!! Morgen er nog maar ff een testje aan wagen dacht ik zo Liefssss......
Hoi Muppie! Wanneer zijn je schildklierwaardes voor het laatst gemeten/wanneer heb je voor het laatst bloedgeprikt om die te bepalen? Ik zit momenteel in hetzelfde schuitje. Ben al bijna 3 weken overtijd (terwijl m'n cyclus de laatste maanden heel regelmatig was), maar test steeds negatief. Volgens de huisarts zijn m'n hormonen momenteel van slag en moet ik het gewoon afwachten. Ondertussen heb ik wel regelmatig ongikrampen en trek in de meest vreemde dingen. Ik ga er maar vanuit dat m'n lichaam me voor de gek houdt! Ik slik dagelijks ook Thyrax, maar omdat ik half februari voor het laatst bloed heb geprikt en m'n waardes toen goed waren, kan het niet aan m'n schildklier liggen. Of er een verband bestaat tussen schildklierproblemen en laat HcG aanmaken weet ik niet, zou best kunnen. Ik zou gewoon even contact opnemen met je huisarts en eventueel bloed laten prikken, dan weet je snel genoeg of het inderdaad aan je schildklier ligt of dat het wellicht iets anders is. Succes ermee!
Denk niet dat een trage schildklier iets te maken heeft met langzaam hCG aanmaken.. Slik zelf sinds 15 januari Euthyrox (ben nogsteeds aan het opbouwen), en had 2 februari ineens een positieve test met 3w3d! Met 3w5d is m'n waarde geprikt, en die zat toen op 59.. Trage schildklier kan er wel voor zorgen dat je cyclus van slag raakt, omdat je schildklier heel veel processen in je lichaam beinvloedt.