Waarom kijken mensen niet in hun mail als ze wat willen verkopen? Zoon heeft al maanden zijn verjaardag geld en zakgeld bij elkaar gespaard en wil graag een playstation. Aan het zoeken op mp en hebben meerdere mooie gezien met de spellen die hij wil . Nu al 3 mensen een bericht via mp gestuurd maar er reageert gewoon niemand Ik heb aangegeven de vraagprijs te willen betalen dus daar ligt het niet aan . Jochie is 7 en die wil uiteraard graag lekker gamen. En is niet dat ik te weinig geduld heb en pa's een paar uur wacht maar nu al 2 dagen. Is natuurlijk geen wereldprobleem maar verbaad mij erover dat ze gewoon niet willen verkopen ofzo
Helaas niet nee. Zoon loopt al elk half uur van mam heeft er al iemand gereageerd??? Die zag zich al een heel paasweekend druk gamend haha
Heel vervelend maar je moet er ook rekening mee houden dat veel mensen dit paasweekend aangrijpen om er even tussenuit te gaan en daardoor de mail niet lezen
Ja ik snap daar ook niks van. Ik heb de app op mn telefoon en kring bij een reactie of bieding meteen een melding. Ik kijk dan niet constant op mn telefoon, maar check hem regelmatig als ik iets te koop heb staan.
Nou we gaan voor een 3 en dan 2e hands. Want de 4 is veel te duur en de 3 stonden er 3 hier in de buurt met stuk of 6 spellen voor rond de 65 euro. Dan durf ik het risico nog wel te nemen 2e hands.
Wat sneu, helaas bekend. Ik snap het gewoon niet want ook al ben je op vakantie met pasen niemand legt zijn mobiel meer weg tegenwoordig. Een berichtje is zo gedaan. Of het is al verkocht of iemand heeft er maling aan.
Herkenbaar. Ik heb 15 maart contact opgenomen met iemand om wat over te nemen. Na meerdere berichten pas 27! maart reactie gehad dat ze akkoord ging met mijn bod. Binnen het uur op gereageerd en na 2 dagen nog steeds geen reactie op gehad. Heb gezegd dat ik het wel bij iemand anders ga kopen. Zwaar irritant!
Heel erg bekend.... heb vorige week op een pakket kleding voor de jongste geboden. Kreeg in eerste instantie reactie en ik had gereageerd dat ik akkoord ging.... daarna niets meer gehoord! Nog een bericht gestuurd of het nog steeds door ging. Ze had het bericht gelezen maar neemt dus geen moeite meer om te reageren.... Dus ik op een ander pakket geboden... en die reageert dus helemaal niet ook al heeft ze het bericht gelezen.... wil je nou verkopen of niet??
Jawel hoor. Vakantie is vakantie en dan is de mobiel vaker niet dan wel bij de hand. Niet alleen bij ons maar ook bij veel van onze vrienden kan het dan lang duren voordat je een berichtje terug krijgt.
Nou ik niet hoor. Vakantie is lekker zonder mobiel. Heerrrlijk rustig. Maar inderdaad wel aso dat ze niet reageren. Ik heb wel goede ervaringen als koper. Een keer zelfs iemand die na 2 uur vroeg of ik kom reageren. Was aan het werk. Maar de koop is goed gegaan. Hoop dat het je lukt.
Ik heb de app bewust (voor mijn werk) niet op mijn telefoon, maar op mijn tablet, dus als ik een weekend weg ben dan zie ik de berichten ook niet. Vorige week had ik in 1 dag 4 berichten van dezelfde vrouw, dat vind ik niet normaal. Beetje geduld.
Ik vind het ook een beetje overdreven hoor, na 2 dagen geen reactie. Als je nou al een week aan het wachten bent, snap ik best dat je er een berichtje achteraan stuurt. Maar het kan toch prima dat iemand even een paar dagen niet op marktplaats kijkt. Het klinkt een beetje als mijn dochter. “Ik wil iets en ik wil het nu!!!”