Nou ja zeg! Ik heb net de radio aan staan, hoor ik ineens een reclame voor een datingsite, waar je discreet een minnaar of een minnares kunt vinden...."Herleef de passie" ....ik weet even niet meer hoe het heet. Maar ehm...? Ben ik de enige die dit raar vind?? Ik vind het nogal schokkend dat een bedrijf geld wil verdienen aan het kapot maken van relaties en gezinnen....
volgens mij bedoel jij secondlove... Ik heb dat ook een paar keer gehoord en dacht ook dat het een grapje was... niet dus en het loopt nog goed ook. Ik vind het echt schandalig dat iemand over de rug van iemand anders verdriet zijn/haar bedrijf wil opstarten... kotsmisselijk wordt ik er van... tegenwoordig draait alles maar om geld en eigen gewin.
Mijn collega's vonden mij al naïef toen ik dit helmaal in shock laatst vertelde. Ik zag het laatst in de veronica gids. Ik vind het ook echt ziekelijk. Volgens collega's gaan die mensen toch wel vreemd, of je er nu een site voor opricht of niet. Wel ja laten we de twijfelaars ook meteen over de rand duwen.
Kende je die nog niet? Die site bestaat al weer een aantal jaar en er wordt inderdaad veel reclame voor gemaakt. Nou ben ik voor vrijheid blijheid hoor, mij krijg je niet zo snel gek. Maar als ik ooit sporen van die site op onze laptop vinden voorzie ik een groot probleem. Een beetje bewust op zoek naar een manier om vreemd te gaan, bah!!
Nee, ik kende hem inderdaad nog niet.....drong pas tot me door, wat er gezegd werd toen de reclame al afgelopen was...
In de rust van voetbalwedstrijden op eredivisielive heb ik de reclame ook al op tv voorbij zien komen.
ik was een paar weken terug ook diep geschokt van de radioreclame, naief als ik ook ben dacht ik altijd dat het bedoeld was voor mensen die gescheiden zijn en dus een verleden hebben en evt kids en dat die elkaar daar kunnen ontmoeten, soort gelijkgestemden idee. Totdat de reclame goed tot me door drong, had echt zoiets van he , ja ik vind het te ver gaan dat er zo´n site bestaat.
Niet alleen die second love maar er is ook een andere. Hoorde ik toevallig gisteren op de radio. Inderdaad met dat discreet er in. Vind het te belachelijk voor woorden!
Heb hem inderdaad al een paar keer op TV gezien! Dacht de eerste paar keer echt "Huh....hoor ik het nou goed?!"
volgens mij heb ik al eerder hier eens wat over gelzen op t forum, OF ik heb een ongelovelijke deja fu. blijft belachelijk dat zoiets bestaat, maar waar vraag naar is, zit handel/geld in. helaas werkt zo de maatschappij... de vraag is wie is er fouter, de mensen die zich lidmaken, of de mensen die het hebben opgericht...
Wat apart Ik heb hem nooit gezien/gehoord, ik woon niet in NL. Maar hier hebben ze ook zoiets op tv, althans, zo zie ik het. Ze begint met 'Ladies.... my man is pants! so I joined ... etc' Ik zeg tegen mijn man, dus inprincipe maken ze reclame voor vreemdgaan? Naja, wat al eerder gezegd is, het is pure business natuurlijk, gaat altijd om geld. Al denk ik wel, dat als je eraan meedoet, er sowieso al iets mis is met je relatie. Ik geloof niet dat, naief of niet, mijn man door zoiets te zien ineens vreemd zou gaan.
ach, het is niet de site die ervoor zorgt dat relaties of huwelijken kapot gaan 't zijn de mensen die zich inschrijven als je relatie goed zit ga je niet automatisch na het horen van die reclame jezelf gaan inschrijven, je schrijft je pas in als je al langer met het idee loopt om vreemd te gaan
Ik vind het trouwens wel frapant dat bovenaan de site nou een hele grote banner met 'Date Arab girls!' staat te blinken haha