ja sneu is dat. Vind Isaac ook ontzettend vroeg wijs. Valt me sowieso op dat alle problemen altijd bij de kinderen besproken worden.
Gaan we het nog inhoudelijk over de aflevering hebben Ik vind Leah en Jeremy echt geen leuk stel samen.. Leah zag er de vorige aflevering trouwens echt slecht uit sinds ze gestart was met de medicatie. Beetje slonzig.. Ik vind trouwens wel dat zij leuk met haar dochters om gaat, net als Corey trouwens.
Graag ik vind ze ook niet leuk samen. Al werkt hij wel hard voor zijn gezin. Ik vond Corey leuker. Er staan nu alleen wel negatieve verhalen over hem op Twitter door Leah. Maar goed ieder verhaal heeft 2 kanten. Wat was ze doped up zeg. Das niet gezond. Vraag me af hoe ze dan voor de kindjes zorgde en er niemand was die ingreep. Ze was tijdens dat telefoongesprek helemaal de weg kwijt. Heb de laatste aflevering nog niet gezien maar Jenelle lijkt toch echt wel een beetje de goede kant op te gaan.
Ik wil ook graag een pb Jengelende na twee maanden een kind willen van haar nieuwe vlam. Zou goed,voor haar zijn om eens minimaal een half jaar single te zijn. Ontdekken wie ze is en wat ze kan
Niet te vergeten dat ze nog geen maand daar voor abortus heeft gepleegd omdat het kindje van Courtland was. Pb verstuur ik zo.
Ja ben benieuwd of het wel goed blijft gaan tussen Jenelle en haar vriend (ben de naam even vergeten). Vind hem ook maar een rare! En Jace zie je vooral schelden en vechten. Erg triest..
Net terug koppeling gehad dat de link hier niet gepost mag worden. Vragen om pb voortaan graag in een rechtstreeks bericht naar mij (misschien zijn er meer vrijwilligers) zodat we het topic misschien wat meer over de serie kunnen laten gaan?
nou moeten is een groot woord. Maar dan kunnen we hier over de teen mom, s praten en de link vragen uit het topic houden.