In deze special zegt ze toch ook geen "film" in die industrie meer te willen maken? Inmiddels is de volgende al uit
Ja, aan het einde verschijnt nog een tekst in beeld waarin staat dat vlak na het filmen van de docu er een 2e film van haar uit kwam...
Dames, Er zijn een paar berichten verwijderd. Willen jullie rekening houden met de regels van Zwangerschapspagina.nl? Bij voorbaat dank! Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Ze kwam ook al in het nieuws toen ze de wenkbrauwen van haar dochtertje (van toen) 3jaar (!) Epileerde. Dan spoor je toch ook niet.
Ze is ook maar het product van een MTV serie. Vraag me af of ze de gevolgen wel heeft overzien als 16jarig meisje. Haar moeder wilde toen geloof ik niet dat ze de vader er in zou betrekken en die overleed vervolgens ook nog in een ongeluk. En erna probeert de familie aan de kant van Sophia haar vader ook nog eens het kind op te eisen. Ik vind haar ook niks hoor. Maar als ik dit zo zie denk ik: is er dan helemaal geen goede begeleiding geweest? Want denk dat haar verhaal wel een van de heftigste is van allemaal. Ze zou met heel dat MTV moeten stoppen en uit de publiciteit gaan. Ze kan het wereldje duidelijk niet handelen.
Dat dacht ik dus ook altijd dat de vader van Sophia overleden is. Maar waarom ligt ze dan nu met een jongen in de clinch omdat hij meer recht wil op Sophia? Dat snap ik dan niet?
De vader van Sophia is verongelukt terwijl Farrah zwanger was van Sophia en een tijd later is er gedoe geweest met zijn familie want die wilde dat zij een DNA-test liet uitvoeren zodat ze zeker wisten dat het Derek was en daarna wilden ze ineens wel contact met Sophia enzo. Dus het kan goed zijn dat ze in de clinch ligt met haar ex-schoonfamilie!
Hebben jullie de andere specials van de Teen mom ook gezien? Ik vond Amber altijd zo vreselijk en ik las dat Catelynn en Tyler een kindje krijgen.