Wow!!! Flashmob!! Echte liefde bestaat..

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Veraenroy, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danip

danip Niet meer actief

Huh ik snap hem niet? Wat gebeurt er dan?

2. Boncuk

Boncuk Actief lid

11 mei 2011
    174
    0
    0
    op een wolk
    WOW super bijzonder

3. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Je moet hem nog een keer starten vanaf het begin ;) echt amazing :D

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

sorry, ik vind het niets, het is echt superromantische dat hij haar vraagt, en met al die mensen erbij en dan zelf gaat dansen, en dat hij meteen wil trouwen, dat vind ik een heel leuk stukje,

maar met al dat dansen erbij, toen ze nog gewoon op die kruk zat, nee dat vond ik allemaal veel te gemaakt.

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Wauw, hier ook tranen in mijn ogen, wat romantisch!

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Super leuk gedaan, alleen zat ik me de hele tijd te irriteren aan dat die jurk aan de achterkant open stond, hihi.

7. danip

danip Niet meer actief

Aah ik snap het al, bij mij laat youtube alleen de laatste 10 seconden zien. Dus dat ze met een trouwjurk door het publiek loopt. Wat vaag! Ik moet hem zelf terug zetten naar het begin, en dan is het een clip van meer dan 14 minuten.

8. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    heel erg leuk al zou ik er zelf niet aan moeten denken ;)

9. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

leuk, is het echt??
    Wel erreg amerikaans.. Jammer dat je toch zo'n lelijke trouwtentjurk aan krijgt:D

10. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    14 minuten en het kijken meer dan waard!!!!!!!!
    Zit hier te janken!!!
    Echt helemaal geweldig!!! Overweldigend, zelfs al voor alleen iemand die kijkt! Maar kunnen ook de hormonen zijn!!:p

Prachtig!

xxx

11. lea

lea Fanatiek lid

ik heb ook moeten huilen.....maarrrr ik wist niet of dit nou was omdat ik plaatsvervangende schaamte had of................jah ik denk toch van wel en ik zou me erg opgelaten voelen. Die vrouw leek me vol zelfvertrouwen in ieder geval, ik zou me geen raad weten en me geen houding weten te geven.... Amerikaans was het in ieder geval....

12. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Ach jeetje! Erg mooi!!!
    Alleen beetje jammer dat de jurk niet goed dicht was haha!

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Errug leuk! Maar.. als ze nu niet wilde? ;)

14. Marientje28

Marientje28 Actief lid

30 jun 2008
    220
    0
    0
    Wijkverpleegkundige

Super inderdaad, en ik denk dat je als aanstaande echtgenoot wel erg overtuigd bent van jullie liefde voor elkaar als je dit allemaal op poten zet. Fantastisch!

Een keerzijde is er inderdaad ook. Ik ken een stel waarbij zij, hem ten huwelijk heeft gevraagd ten overstaan van de hele zangvereniging waar ze samen bij waren, waarbij vooraf een speciaal lied voor hem gezongen werd. Helaas zat hij niet goed in zijn vel, was erg op zoek naar zichzelf en dus zeer kwetsbaar. Heeft ja gezegd omdat hij zich gedwongen voelden door de situatie. Ze zijn getrouwd, hebben twee kinderen gekregen (achteraf geeft hij toe dat hij hoopte dat de kinderen zijn gemis zouden opvullen) en uiteindelijk gescheiden, binnen 5 jaar na hun trouwdag.
    Waarmee ik zeggen wil: je kunt iemand ook erg voor het blok zetten op deze manier en wat als iemand nu, overweldigd door de situatie, zijn gevoelens niet op tijd op een rijtje krijgt etc etc?

15. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Waar kan ik zo'n man kopen?:D

16. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Gaaf!:D Wel heel erg amerikaans idd;)

Grappig dat je kan zeggen dat je binnen 15 minuten ten huwelijk bent gevraagd en ook getrouwd:)

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier idem - ik zat écht te wachten tot iemand hem nog dichtdeed...

18. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Woouw dit maakt mijn dag goed! :D Ook traantjes hier!

Maaar idd, die open jurk is best een irritatiepunt! Ik zou me ook geen houding weten te geven, het tegelijkertijd geweldig en prachtig vinden maar wel balen dat ik zo'n lelijke jurk aankreeg haha :p

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Echt geweldig hoor hoe ze gevraagd is! Alleen had ie wel een mooieren trouwjurk kunnen regelen en iemand die hem ff dicht deed;)
    Wel erg Amerikaans en ik vraag me af hoeveel vrouwen er nu nóg iets beters willen om gevraagd te worden.
    Zelf lijkt het me niks om zo te trouwen, maar het aanzoek was wel gaaf.

Deel Deze Pagina