Ik zit nu al vanaf woensdag op een pakketje voor een klant te wachten wat de klant voor moederdag moet hebben. Heb netjes een mail gehad van het bedrijf waar ik heb besteld met een barcode van tnt. Het had volgens de site gister aan moeten komen bij mij. Maar ik was niet thuis (dus weet niet of ze geweest zijn) Dus ik kijk vandaag weer op de site en er staat "zending voorgemeld" Het busje van tnt rijd net voorbij dus weer geen pakketje! Klant belde net al op waar zn bestelling blijft dus ik tnt bellen maar die zijn er niet meer :x Ik kan nergens op die site vinden wat zending voorgemeld betekent! Wie wel?
dat moet dat er zo staan toch? (zending opnieuw aangeboden oid) Is nl niet de eerste keer (heb wekelijks pakketjes) maar dit ken ik dus niet! En heb altijd een briefje in de bus als ze geweest zijn er ik ben er niet.....
bij mij staat er nu chauffeur onderweg ze zijn ook gister aan de deur geweest en ik was er niet ...zit ook nog te wachten kan tot vanavond half 10
ja maar hij is al voorbij gereden he net Ik ga idd morgen weer tnt bellen (als ze er zijn, kost nl 45 cent per min en toen ik hoorde dat ze er niet waren heb ik meteen opgehangen)
Dat is de eerste stap in het verzendproces. De voormelding houdt in dat een bedrijf dat reguliere contacten onderhoudt met TNT een soort afspraak heeft over het veelvuldig verzenden van pakketten. Het bedrijf meldt dat ze een pakket hebben aan TNT, dat is dan ook de eerste stap op de track en trace website. Vervolgens wordt het pakket opgehaald door TNT bij het bedrijf, dat is het stadium in collectie Dan wordt er op een centraal punt gesorteerd wat waarheen moet, dat stadium wordt in sortering genoemd. Dan komt het stadium in distributie het punt dus waar de auto van TNT rond rijd volgens een bepaalde route met je zending aan boord. Tot slot heb je dan Afgeleverd of als dat niet lukt het stadium waarin ze briefjes gaan gebruiken om aan te geven dat ze bij de buren bezorgd hebben of iets dergelijks
het zal bij mij ook benieuwen of ze nog komen gvd ...ik zit ook te wachten op babyfoon die ik morgen nodig heb en ook canvasdoek voor moederdag :S die ik ook morgen mee moet nemen pff
Eeuh oke is met nog niet helemaal duidelijk hoor, sorry.... Maar ik heb woensdag mail van het bedrijf gehad met de tntbarcode. En altijd als ik die mail krijg heb ik het de volgende dag binnen.....
dat kan idd ook nog met de bevrijdings dag te maken hebben inderdaad!! Ik hoop voor je morgen dat die alsnog afgeleverd wordt!
ja nou ik hoop dat mijn pakketje vanavond nog wel komt want morgenochtend moet ik het mee nemen naar mijn ouders maar ik heb nog nooit gehad dat ze het zo laat bezorgde maar goed las op de site dat et tot half 10 kan...dus we wachten rustig af
Oke weer een nieuwe melding op de site; 07.05.2010: Zending gesorteerd in sorteercentrum dus ik heb weer wat hoop dat ie morgen binnen komt!
ik zit ook te wachten op een pakketje, die had er vandaag ook al moeten zijn maar goed wie weet morgen!
Ik denk wel dat het morgen komt roodkapje. Meestal als je deze meldingen hebt, dan staat er op de volgende dag dat het pakketje ontvangen is op het distributiecentrum en daaronder dat de chauffeur onderweg is. De vertraging komt echt door de Koninginnedag en Bevrijdingsdag. Ik merkte het ook aan mijn pakketjes deze week. Ik hoop van harte voor je dat het pakketje er morgen is!! Liefs
idd ik had niet aan de "feestdagen" gedacht, zou goed kunnen! Maar goed die melding zei me dus niks, daarom ging ik me zorgen maken
bij mij zijn ze gister aan de deur geweest toen was ik er niet staat er bij jouw ook nog steeds chauffeur onderweg?? ze bezorgen btw tot half tien vanavond