Hoi, Zijn er meerdere die toevallig geen programma's meer terug kunnen kijken op de site? Sinds eergisteren krijg ik de melding dat dat er iets fout is gegaan en dat ik het later opnieuw moet proberen. Sbs gemist/net5 gemist en uitzendinggemist heb ik geen problemen mee, enkel rtl. En heb niets veranderd aan mn laptop ofzo. Met google kom ik geen wijs uit, daar lees ik 100000 tips met het installeren van dit of dat, maar ik heb niets verwijderd noch veranderd, waarom deed de site het ervoor wel en kijk al maanden terug nooit problemen mee gehad. Iemand ook hetzelfde probleem, of herkent het probleem?
Heb het toevallig ook gehad vandaag midden in het programma even opnieuw opgestart en toen deed ie het weer en nergens last meer van moet zeggen nu kijk ik bijna nooit rtl gemist maar dus toevallig vandaag en had het ook heel even vandaag
Heb dat sinds eergisteren ook een paar keer gedaan, en zelfs silverlight verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat werkt niet. Ik kijk sommige programma's graag terug, zoals gtst bijvoorbeeld als ik de avond ervoor geen tijd had, of bezig was. Nou raar dit....