teennagel, komt het nog goed? (FOTO!!!)

Discussie in 'De lounge' gestart door laravelk, 22 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    4 maanden geleden liet D. zijn metalen bromtol op mijn teen vallen met een halve blauwe nagel tot gevolg. Het blauwe deel kwam een los en eronder verscheen een stukje nieuwe nagel. Op dat stukje liet ik een boodschappenmandje vallen dus nog een bloeduitstorting onder de nieuwe nagel. Dat is nu ook twee maanden geleden en het gaat er niet beter uitzien. De dokter zei dat het wel goed zou komen maar de nieuwe nagel is erg bobbelig en groeit onder de delen oude nagel aan de zijkanten door. Zo af en toe begint het zeer te doen maar vind het niet echt nodig om al naar de HA te gaan.

Het duurt me wel erg lang en is zo echt geen gezicht, komt het ooit nog goed? ;)

2. Imensa

Imensa Niet meer actief

jahoor mijn man heeft ook wat teenproblemen gehad nog erger als wat jij nu laat zien en er zit weer een mooie teennagel op (gelukkig) ik gruwel al van tenen voeten nagels.. :D:)

er is nog hoop dus

3. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

21 nov 2010
    504
    10
    18
    thuis
    Bij mijn moeder heeft het 1 jaar geduurd eer haar blauwe nagel genezen was. Komt heus wel weer goed gaat alleen even duren

4. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, ik ben een keer mijn teennagel van mijn grote teen volledig kwijt geweest, duurde 1 jaar en toen zat er weer een hele nieuwe nagel op :)

5. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Het begin is er, zie ik. Dat gaat inderdaad wel een jaar duren, maar het komt weer goed. Teennagels groeien veel langzamer als nagels aan de hand.

6. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Geduld! Meer kun je niet doen. Maar het komt goed met je teen

7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    Duurt even maar komt goed. Ik heb jaren terug met mn duim kleim gezeten tussen de kiezen van mn paard;)
    Duim zag er toen ook zo uit. Nagel was eerst bobbelig maar het is helemaal goed gekomen. Even in de gaten houden dat het niet teveel pijn gaat doen of rood word. Anders naar de HA. Die zal dan stuk van de oude nagel weghalen

8. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Ja komt goed stiefzoontje had dit ook... ;)

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Auw! Ik hoop voor je dat 't goedkomt. Mijn teennagel moest verwijderd worden toen hij niet helemaal recht teruggroeide.

10. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    au! :$
    toen ik nog klein was heeft mijn duim eens tussen de deur gezeten,
    mijn nagelriem werd toen helemaal naar achter geduwd au au au :(
    ik weet niet meer wanneer maar mijn gehele nagel is er toen afgevallen
    en mijn nagel is nooit meer mooi gegroeid, heel erg bobbelig en is ook enorm ruw gebleven,
    ik heb trouwens een dubbele nagel ervoor terug gekregen, ook zo lelijk :x

11. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Pijnlijk! Komt zeker goed, ik heb zelf ook zoiets gehad :p

Lang wachten en niet te snel kort knippen. Succes :D

12. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    Komt helemaal goed mijn zoontje heeft de iPad op zijn grote teen gehad nagel helemaal blauw is langzaam omhoog gegroeid enmlaatste stukje viel er opmeen gegeven moment af.

Deel Deze Pagina