hallo dames hier toch nog een vraag over weeen... zodra ik wat voel moet ik direct het ziekenhuis bellen ivm met een klein kindje nu is mijn vraag hoe herken ik ongeveer een beetje de pijn van een wee? en als ik vind dat mijn kindje wat rustig is in mijn buik moet ik dan ook het zh bellen? ikm oet direct bellen bij weeen omdat er een kans bestaat dat mijn kindje het benauwd kan krijgen in mijn buik en zodra ik minder voelde bewegen moest ik ook bellen ik ben alleen bang dat ik te snel bel?! en dan voel ik me zo aanstellirig
Ze vinden nooit dat je te snel belt hoor, zeker als ze het zelf hebben aangegeven dat je moet bellen, jouw gevoel is heel belangrijk en als jij het gevoel hebt dat je kleine te rustig is moet je zeker bellen, als ze achteraf horen dat je niet hebt gebeld krijg je vast op je kop
ik zou ook gewoon bellen hoor, is wel je kindje hoor! Al moet je 30 keer per dag bellen! Schaam je daar asjeblieft niet voor!
Gewoon bellen! Heel belangrijk, te vaak bellen bestaat in dit geval niet, als ze zeggen bij enige twijfel bellen dus ook gewoon doen. Leggen ze je even aan de ctg en kijken ze hoe het gaat met je kleine spruit is iedereen daarna weer gerustgesteld.
Je belt nooit te snel hoor. Vrouwen voelen vaak aan wanneer het echte werk is begonnen zei mijn vk, dus als je belt wordt je wel serieus genomen. En hoe voelt een wee? Tja een drukkend gevoel dat heel je buik doorgaat. Pim
@ Gipsy Harde buiken zijn meestal niet pijnlijk. Weeen kun je vaak herkennen als harde buiken die wel pijnlijk zijn. Zogauw jij het idee hebt dat je de kleine minder voelt bewegen dan anders is dat voor jou een reden om aan de bel te trekken. Bij twijfel altijd bellen. Beter een keer te vaak dan ... Kwebbel
heel erg bedankt! alemaal weet nu zeker dat ik dus geen piepert ben als ik bel... bedankt ga dus zeker bellen als ik het niet vertrouw!
Een wee is echt een golf die opkomt, een hoogtepunt heeft, en weer afzakt. Daarna voel je niks meer. Als je twijfelt of je maakt je zorgen bellen hoor!
gewoon bellen als je het niet vertrouwd. Kan jou boeien wat ze van je denken toch! Het gaat wel om je kindje hoor... Enne wat betreft weeën, tsja, ik zou zeggen, je herkent ze wel... maar sommigen hebben het gewoon niet in de gaten!
ik weet zeker dat ze niet vinden dat je te snel belt, zij zullen het vervelender vinden als je te laat belt....geloof me