Ik heb in september/oktober een zomer jas op de gok gekocht voor mijn dochter. Voor 15,- kon ik hem niet laten hangen 😅 Maar nu past hij niet. Ze is net iets te stevig waardoor ze de rits niet goed dicht krijgt en er als een worstje in zit. Maar nu krijg ik hem via marktplaats en Facebook niet verkocht. Iemand hier die een meisje heeft en een nieuwe zomer jas nodig heeft ?( maat 92) De kaartjes zitten er nog aan is echt nog helemaal nieuw merk is Cars Mag weg voor 5 euro eventueel verzenden is volgens mij 3 of 4 euro via track en trace brievenbuspost, ik denk dat het wel via de brievenbus zou passen.
Wat een leuke jas. Zonde en jammer dat die nietmeer past. Ik heb dat Soms ook denk je koopje voor over paar maand. En dan zijn ze er uit gegroeid hier helaas al in maat 110, anders had ik de jas van je overgenomen. Hopelijk ben je de jas snel kwijt
Haha ik heb vier kinderen en het is de eerste keer dat het mij nu gebeurd is haha, had het dus eigenlijk naïef gezien ook niet zien aankomen 🙊🙈 Maarja altijd een risico natuurlijk he haha.