Ik kan echt nergens dat verrekte nagelknippertje terug vinden :S Vandaag dus eerst een nieuwe kopen en nog maar eens proberen... *zucht*
Ik heb hetzelfde probleem....ware het niet dat ik haar in de eerste weken in haar vingertje heb geknipt en een mega trauma eraan heb overgehouden. Dus ik dacht vijlen dan maar. De vingers gaan onder luid protest en veel gewurm nog redelijk....ik doe 2 nageltjes per dag om de hysterie binnen de perken te houden. Maar die teennageltjes....no way hozee.....Dat pikt ze dus echt niet. Tips gisteren gelezen en vanmorgen op zoek naar het knippertje.....wat denk je.....kan het ook nergens meer vinden. Zal in vlaag van schuldgevoelens destijds het wel direct in de kliko gemikt hebben.... Ik ga vanavond met een klodder creme en vijl aan de slag....ben benieuwd. Succes Minya (zodra je een knippertje hebt)!
Nou mischien wel een beetje vreemd maar de teennagels van mijn zoontje groeien helemaal niet....alleen die van zijn dikke teen dus die knip ik alleen maar.
doe het hier altijd na het badderen, dan zijn ze lekker zacht, op het aankleedkussen met zijn ernie telefoon en maar vragen waar de trommel is.... gaat als een speer
hier knippen we met mijn oude nagelschaartje (37 jaar oud ondertussen ) en dat gaat prima. Met zo'n stomme knipper ook een keer in haar velletje geknipt dus ook hier panisch voor dat ding
Ooooh, dat is hier ook zo'n drama altijd! Teennageltjes knippen hoeft gelukkig niet zo vaak, want om de een of andere reden groeien die maar heel langzaam (volgens mijn schoonmoeder heeft ze dat van haar, heeft zij ook zo'n langzaam groeiende teennagels ) Helaas groeien de vingernageltjes wel superdesuper-snel en ben ik toch al snel een half uur bezig ermee. Ze krijst alles bij elkaar en begint wild te trappen met haar beentjes en te slaan met haar handjes, die ze steeds terugtrekt uit mijn handen. Vind het telkens weer doodeng en ben altijd weer opgelucht als het klaar is. Het is hier echt een kwestie van alles uit de kast trekken om haar af te leiden als ik bezig ben (liedjes zingen, lekker mandarijntje eten of zo) om het überhaupt voor elkaar te krijgen. Tips zijn ook hier dus altijd welkom
Ik zet Alannah in de kinderstoel en zet Noddy aan. Dan kan ik de handjes en teentjes achter elkaar knippen.