Ik heb een bestelling gedaan bij Wehkamp 10 dagen geleden ik heb het nog steeds niet binnen het is al wel betaald hoelang duurd het voordat ik het binnen krijg? En toevallig is het nou in de aanbieding kan ik het verschil gewoon terug krijgen (bijna 80 euro).
Heb je ze al gebeld dan? ik heb het meestal de volgende dag binnen namelijk. Behalve als het niet op voorraad is (en dat wordt aangegeven als je besteld)
Woensdag had ik gebeld en ze zouden het opsturen als ik het geld over had gemaakt dat had ik gelijk gedaan.
Wat gek. Normaal gesproken gaat het snel bij Wehkamp. Kun je niet inloggen in je account? Bij "mijn Wehkamp"? Dan kun je volgens mij precies je status van je bestelling zien. Ik neem aan, dat als je het in de tijd van de aanbieding besteld hebt, je het ook tegen de aanbiedingsprijs krijgt als het later geleverd wordt. Anders even bellen.
toch even bellen, vaak hoor je dan dat het bij de buren terecht is gekomen en de pakketservice geen briefje laat
Apart ... ik betaald nooit vooraf eigenlijk... Maar idd ik zou ff kijken onder "mijn Wehkamp" en dan zie je je status. En anders gewoon even opnieuw bellen ...
Daar moet je een afleverafspraak voor maken volgens mij... Overigens is het idd waar dat de pakketservice het soms bij de buren brengt zonder bericht, dat is de reden waarom ik het altijd bij het DHL punt laat afleveren. Dan haal ik het zelf gewoon af na mijn werk (is een tankstation bij ons)
meubels worden op een speciale dag geleverd in overleg. Ook duurt het leveren van meubels vaak wat langer omdat het in de route moet passen. Als het goed is wordt er vanzelf contact met je opgenomen, maar ik zou na 10 dagen toch voor de zekerheid even bellen.
ik zou ook even bellen. Omdat ze zeiden als je betaald hebt zou het geleverd worden. Weet je al meer?
ik had ook voor eerste keer besteld en direct betaald een boxspring ook afspraak moeten maken via de site zelf een datum maar had het binnen een paar dagen in huis hoor dus nieuwe klanten dat het lang duurt klopt niet altijd