Zoon (schat 7 - 7,5 kilo, ga vanmiddag wegen) draagt nog kruidvatluiers maat 3. We krijgen ze alleen steeds moeilijker dicht, ze komen niet echt hoog meer (zoon is vrij lang) en zitten wel erg strak. Hadden een verpakking maat 4 gekocht (vanaf 7 kilo) maar die zitten dus veel te los! Op de strakste stand (flappen over elkaar heen) kwam de poep er toch tussenuit bij de beentje en de plas bij zijn buik/rug. Een drama dus. Ook de AH-luiers (maat 3) zitten voor geen meter, ook te wijd, poep zat vanmorgen overal. En nu? Iemand tips voor een merk dat goed zit bij lange smalle baby's?
Ik ben heel erg te spreken over de Active Fit luiers. Misschien kan je die eens proberen? Die grote verpakkingen zijn nu in de aanbieding bij Etos. 2 mega pakken voor 33
Ik had 2 lange smalle baby's. Ik ben bij nr3 overgestapt naar LIDL. Bumblies ging ook redelijk, maar kreeg de oudste uitslag van. C1000 huismerk ging ook goed.
lidl en aldi luiers zijn nu (tijdelijk?) te krijgen in kleine pakken om te proberen voor een paar euro. ik denk dat het gewoon even proberen is wat het beste past bij je zoontje. wij zijn erg fan van de kruidvat luiers
Mn zoon weegt nu elf kilo en ontdekte onderin een tasje nog twee bumblies luiers maat 3. Heb ze gewoon aangedaan en t ging.... Heb je geen mensen in je omgeving met kleintjes? Datje een ander soort luier kan proberen?