wel of niet voetenzak

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zaterdag ga ik met onze dochter naar de dierentuin. Volgens de voorspelling wordt het een graad of 12, nu zit ik te twijfelen of ik de voetenzak in de wandelwagen zal doen of niet. Hele dag buiten en ze zit natuurlijk stil in de wagen..

Wat denken jullie?

2. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

ja, want je kan hem altijd een stuk open doen.

3. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

ja, hier gaat ie ook al in gebruik... is het toch lekker kan je m nog altijd open zetten.

4. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook idd al in gebruik. als het nog wat warm is laat ik hem open, als ze slaapt of het is toch wat kouder (veel wind bijvoorbeeld) doe ik hem dicht.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    doen! Zeker in de ochtend is het nog frisser... Het is dat ik hem van de week er niet inkreeg (ik wilde de verkleiner er toch eerst maar uithalen) - maar anders had hij er hier ook al ingezeten.

6. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Ja zeker weten doen! Wij hebben het sneller warmer dan zon kleintje die stil ligt! Ik gebruik de voetenzak echt al een tijdje! En als het warm is doe ik hem gewoon open!!

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

hier echt nog niet! Of je moet om 8;00 uur al in de dierentuin willen zijn, want nu is het echt wel koud. Maar als je midden op de dag gaat dan niet. Want dan is het niet meer zo koud en als je het nu al doet wat moet je dan als het gaat vriezen (overdag dus)?!

Zoonlief is al 1 geweest, met een klein babytje is het natuurlijk wel anders, hij heeft sinds deze week wel zijn winterjas aan.

8. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    ik gebruik de voetenzak ook al een poos, lekker warm.

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik had hem ook al, inderdaad voor de ochtenden. In die parken zijn vaak veel bomen, dus voordat het opgewarmd is door de zon ben je ook even verder.
    Maar waar kon, wel deels open geritst, of het voorstuk er helemaal af.

10. Sensea

Sensea Niet meer actief

zeker weten een voetenzak, het is vooral in de ochtend best koud. je kan hem later opendoen of haar erop zetten.

11. babyproject

babyproject Niet meer actief

Echt wel de voetenzak! Al is het alleen maar voor de beentjes. Ik vind de broekjes niet heel warm en soms merk ik dat ze koude beentjes krijgt, bijv. op de fiets.

Hier hebben we een Lodger Bunker, die heeft 2 lagen. Gebruiken nu alleen de buitenste laag. Straks als het kouder wordt, zullen de binnenste laag ook gebruiken. En als het NOG kouder wordt, dan kleden we haar warmer aan.

Maar het is nu 's ochtends slechts een graad of 3. Moest zelfs krabben vanochtend.

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik de dierenpark Amersfoort niet dus ik weet niet hoeveel zon er is en of er ook dingen binnen zijn..

Ik ben overtuigd, ik ga hem er toch maar indoen straks, kan haar altijd er op zetten inderdaad.. Liever wel bij hebben dan dat ze koude beentjes heeft..

13. romygizmo

romygizmo Actief lid

19 feb 2010
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon doen voor de zekerheid, je kunt hem altijd openklappen als het toch te warm blijkt te zijn.

14. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik heb hem er ook al in hoor. Je kan hem altijd open ritsen en terug klappen als het te warm is.

15. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ook ik zou t doen idd, lekker warm en je kan m altijjd open ritsen en als t kouder word of je kindje gaat slapen lekker dicht... Wou dat ik in zo een ding kon liggen lijkt me heeeeerlijk :)

16. esmee1808

esmee1808 Actief lid

13 aug 2010
    458
    0
    16
    Hier zit de voetenzak ook al terug in de wagen. Zeker de ochtenden zijn al flink fris vind ik.

17. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou zeker de voetenzak gebruiken.
    Je kindje zit toch stil en het is best fris...
    Mijn zoontje zit ook al heerlijk in de voetenzak :) :)

18. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Sommige mensen zeggen, niet doen want straks als het vriest wat doe je dan? Nou simpel een dikkere broek en een maillot eronder :D

Ik ga echt mijn kind geen kou laten lijden, omdat het te vroeg in het jaar zou zijn. Ze zitten de hele dag stil en het wordt morgen wel fris. Wij gaan ook naar de dierentuin en wij nemen ook de voetenzak mee. Als het echt warmer word kan hij er desnoods weer uit.

19. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb een lodger bunker dus die is ook niet superdik natuurlijk, ga hem er gewoon in doen en geef haar maar een dunner vestje aan ipv dikke jas..

20. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.503
    113
    Vrouw
    voetenzak zit er hier gewoon standaard op. als hij nodig is dan gebruik ik hem en anders is hij gewoon open en ligt de "flap" opgerold of naar binnengevouwen aan het voeteneind.

Deel Deze Pagina