tefal actifry, is het wat?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebeertje, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Maar wat kan je er nog meer in maken dan? Hele gerechten?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Niet je vraag maar...

Ik heb een combimagnetron die bijna hetzelfde doet

Op de crispplaat kun je zonder vet friet bakken of andere dingen.

Die magnetron is net zo duur als zo tefal actifry maar kan alleen heel veel meer. ( oven met allerlei functies, grillen, crisp, magnetron, poffen)

Ik zou eerder voor zoiets gaan

3. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Wij hebben de Phillips Airfryer.....ben er superblij mee.Krieltjes/patat zijn binnen
    15 minuten klaar,we doen er ook vlees,vis,kip in ...in de ochtend even
    een broodje opwarmen soms met kaas en ham maar ook even een
    focaccia oppiepen of zo gaat perfect en is zo gebeurd,en groente er in doen lukt ook.
    Schoonmaken gaat trouwens makkelijk en hier staat ie standaard op het aanrecht.:)
    Er zit een receptenboekje bij en op youtube vind je ook veel recepten
    van mensen die een airfryer hebben.

Philips AirFryer (white) - Info - Dutch - YouTube

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Verschil tussen een combimagnetron en de Philips Actifry is dat deze ook blijft draaien en dus je aardappeltjes, vlees, groente of patajes netjes omroert.

Roerbakschotel ook zo klaar; stukjes kip erin met beetje olijfolie, na 10 min zonder omkijken groente erbij kiepen en/of aardappeltjes, nog even bakken en hopla, klaar!

Dat kan een combimagnetron niet hoor..

5. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    die oven van de Blokker hebben we staan! ik zal eens proberen hoe frietjes daar uit smaken :)

6. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    een actifry is veel gemakkelijker...en makkelijker schoon te maken ook nog..... als ik jou hoor over crisp heb je denk ik een whirlpool combi magnetron.... maar de frietjes uit de actifry vind ik veel lekkerder.... je hoeft ze niet draaien zoals in de oven....ze zijn sappiger ....ik vind het niet echt een vergelijk...

net zolas je een actifry niet met een frituurpan moet vergelijken.... zeker je kunt er friet in bereiden, echter bijna zonder vet.... dus is de smaak anders.... maar wel lekker, zeker als je af wilt vallen en je geen gewone friet kan eten.... dit kan je bij wijze vanspreken elke dag eten als jet van verse aardappels maakt, en als aardappel gerecht.... dus groenten erbij.....

ook voor mensen zonder overgewicht is de actifry veel gezonder als de friet uit de friet pan..... ik zweer erbij.....

alleen zaterdag had erwin verse friet gemaakt en toen de olie vergeten..... dat moet je dus niet doen.... jakkie.....

de airfryer van philips kan minder in.... philips zegt dat het sneller kan, maar uit testen blijkt dat de friet dan nog niet lekkerder is.... wij zijn voor de actifry gegaan omdat het aparaat veelzijdiger is.

oh ja en kroketten en bitterballen kunnen ook in de actifry, gewooon het aparaat zonder zwenkarm met kroket of bitterballen aanzetten!

7. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Recepten overzicht | Tefal Gezond & Lekker

allemaal lekkere recepten die je met de actifry kan maken!

ik heb ook de family, daar kan je 1,5 kilo friet in een keer mee bakken.....wij zijn ook liefhebbers van kippevleugels.... mjammie

8. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ben door dit topic wel geinteresseerd geworden.
    Wij hebben geen frituur maar als ik straks mijn eigen huisje heb enzo kan ik zoiets wel vragen voor mjn birthday haha

9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ben ook wel heel erg benieuwd naar aanleiding van dit topic:) Heb geen frituur en als we nu soms patat eten doe ik het in de oven maar dit klinkt wel makkelijk,vooral ook vanwege alle andere recepten die je erin kunt maken!

10. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    vraag me af hebben jullie dan de familie actif fry of is de gewone ook groot genoeg om voor een aantal personen wat klaar te maken?

11. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ik zou echt de family nemen!

12. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dan toch maar eens kijken voor de grote, hoop dat ze binnenkort eens een goede aanbieding hebben want het lijkt me echt wel iets:D

13. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Wij zitten er ook aan te denken eentje aan te schaffen, en dan indd de family. Ben benieuwd! :D

14. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    alleen erg jammer dat ze zo duur zijn,ik ga binnenkort wel even bij mediamarkt kijken mischien zijn ze daar wat goedkoper

15. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik wil hem ook echt hebben, zie dat de actifry family bij bol.com in de aanbieding is voor 174 euro.
    Eens kijken wat de goedkoopste aanbieder is.

16. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nah bij vergelijk.nl staat er maar 1 family op dus klopt niet helemaal haha.

17. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    je hebt geen frituurvet meer nodig.... daar bespaar je wel op, vooral als je vloeibaar frituurvet gebruikt!okk qua stroom is ie voordeliger dan een frietpan.....

18. andreams

andreams Bekend lid

19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    Wij willen hem binnenkort ook gaan halen, bij de Mediamarkt is de family 160 euro.

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik zit er ook over te denken om er eentje aan te schaffen , hou het hier ff in de gaten alleen denk ik 1 nadeeltje , als we met z'n vijfjes zijn , moet ik 2x bakken begrijp ik ?

20. Triskele

Triskele Niet meer actief

klinkt wel erg aantrekkelijk , ik zag hem ook al regelmatig langskomen en leek me wel interessant! Mij lijkt het dus ook wel wat maar vind het wel ene hele investering!

Deel Deze Pagina