Ik heb al een heel verleden meegemaakt met mijn man,sinds vorige jaar Oktober is hij totaal ingestort,en er is toen een verhouding plaats gevonden met de buurvrouw,dat heeft ruim 6 weken geduurd voordat hij weer een beetje bij positieve kwam,omdat hij zwaar onder medicatie zat en nog niet de goede medicatie had,en zij een zware taak had hem helemaal gek te maken, gelukkig werd hij opgenomen en toen is hij ook gaan nadenken,hij heeft ruin 6 maanden daar intern gezeten,en toen even later is er bevestigt dat hij Bordeline heeft,alleen de goede hulp wilt maar niet komen we zijn continu van het kastje naar de muur gestuurd mijn man hoorde ook vaak stemmen in zijn hoofd,en als je dan vaak de crisis dienst opbelde dan was het van ga maar een stukje fietsen neem maar een extra tablet,tja wat heb je daar aan je wilt graa geholpen worden,tot afgelopen Woensdag op Donderdag nacht,dat die stemmen zo heftig waren en mij erbij betrokken en de baby,is dat hij van de stemmen voor de trein moest liggen en zijn been eraf moest laten rijden,en dat is ook wat hij heeft gedaan hij heeft zoveel geluk gehad want hij had dood kunnen bloeden,maar ik ben zo blij dat hij ernog is,alleen hij moet wel zijn linkerbeen nu missen,maar gelukkig kunnen ze tegenwoordig veel,maar vind het best zwaar en ook voor mijn andere 2 kids straks heb ik ook een afspraak staan bij de ha om te kijken wat voor hulp ze ons kunnen bieden,Maanda gaat hij voor zowiso 3 maanden revalideren en dat zou ook erg zwaar voor hem worden,sorry voor het lange verhaal maar ik vind het fijn als ik even van mij af kan schrijven groetjes
Koeien met gouden hoorns worden beloofd altijd, meis wat heb ik met je te doen en hopelijk komt nu eindelijk de juiste hulp snel sterkte
Wat erg, dat hij niet de juiste hulp op tijd kreeg en nu ook zijn been nog moet missen. Dit is voor jullie allemaal heel zwaar. Wens je dan ook heel veel sterkte om hier mee om te leren gaan. Maar denk wel om jezelf.
Ja probeer zeker aan mezelf te denken maar dat is soms best lastig,we fijn is dat de kids ff paar dagen weg zijn naar mijn schoonzus zodat ik daar wat meer rust van heb, jaa ik let goed op de hulp want wil dit niet nog eens meemaken
Wow heftig zeg! Ik heb hier verder echt geen verstand van, dus helpen kan ik niet, maar ik wil jullie wel heel veel sterkte wensen!
pffff heftig zeg. Hoop voor jullie dat ze hem nu wel de juiste hulp gaan bieden. Dit is wel heel bizar! Heel veel sterkte ermee! knuffel sharmila
Jeetje wat is dit erg om te lezen. Ik hoop echt dat jullie nu alle hulp krijgen. Ik wens jullie enorm veel sterkte toe. Liefs
Wat heftig allemaal. Heb er geen ervaring mee, maar wil jou en jouw gezinnetje heel veel sterkte toewensen. Blijf wel aan jezelf en de kleine denken, want jullie zijn ook belangrijk.
Ik vind het zo raar dat crisis zulke adviezen geeft van ga maar fietsen of neem een extra tabletje. Er moet gewoon eerst wat gebeuren voordat er ingegrepen kan worden. Soms is leven met iemand die bordeline heeft erg lastig. (spreek uit ervaring).. Probeer inderdaad ook aan jezelf te denken! Pak je rust zodra dit mogelijk is. Praat erover met je HA en sta erop dat er nu gewoon hulp moet komen omdat het gezin hier aan onderdoor gaat... Probeer je zoveel mogelijk (via internet ,folders etc) in te lezen in bordeline en wat eventueel "behandel" mogelijkheden zijn. Kaart dit soort dingen ook aan bij de HA etc...
Jeetje meid!! Heel heftig wat er allemaal gaande is! En onbegrijpelijk dat er nooit geholpen is? Heel veel sterkte de komde tijd voor jullie allemaal!
jeetje ben er helemaal stil van. wat verschrikkelijk voor jullie. ook vanuit hier heel veel sterkte meis!
Erg heftig meid!! Hij heeft idd veel geluk gehad...tja hulp in Nederland is zo moelijk te krijgen. Mijn man is 4 jaar geleden ingestort en nog hebben we lang niet alle hulp wat nodig is voor hem EN voor het gezin. Het is een lange weg, erg lange weg, maar ik hoop dat je alle kracht hebt om samen met je man en de kinderen verder te gaan. Sterkte!!
Wat een vreselijk verhaal! En na een moeilijke tijd die jullie achter de rug hebben gebeurd er dit.... Ik hoop dat zodra hij lichamelijk genoeg is opgeknapt er aan zijn geestelijk gestel gewerkt gaat worden en dat hij, en jullie allemaal, de juiste hulp gaan krijgen. Heel, heel veel sterkte!
Jeetje zeg, wat een toestand! Mijn man kreeg ook rare gedachtes ineens en ook blackouts dat hij zichzelf wel wat aan wilde doen.. Wij zijn ermee samen naar de huisarts gegaan en die zag aan ons beide dat t ernstig en serieus was. Hij heeft toen spoedafspraak gemaakt bij de psychiater en na 10 dagen mocht hij al daar op gesprek komen en is t balletje aan het rollen gegaan. Afgelopen woensdag de diagnose depressief gekregen en waarschijnlijk volgende week starten met medicatie. Bij hem is het gekomen doordat hij vorig jaar bijna dood is gegaan door een hersenvliesontsteking en dat dus nooit verwerkt heeft en te snel weer aan het werk is gezet door de Arbo en zijn werkgever. Daardoor is al het "oude" leed ook weer naar boven gekomen. Waarom kunnen ze jullie niet op die manier proberen te helpen? Overal spoed van maken?! Bedoel.. je zit ook nog es met 2 kindjes!