Hihi ben wel benieuwd Zelf vind ik Chace Crawford, Jensen Ackles, Ian Somerhalder, Paul Walker (RIP) Taylor Lautner en Robbie Amell ontzettend knap. Kan ik uren naar kijken. Jullie?
James lafferty en austin nichols (nathan en julian van one tree hill) De will smith van vroeger (nu niet meer zo) Verder? Geen idee, vind er veel knap maar zonder de waauw factor
broekjes.... hahahah, zijn wel lekker idd...maar uren....naah... Geef mij maar johnny depp...ja nog steeds
Mijn eigen man... Ja echt! Oké dan, en Channing Tatum en Wentworth Miller. Barry Atsma mag er ook wezen.
Dezelfde smaak hebben wij Robbie Amell is me pas opgevallen toen wij de Tomorrow People gingen kijken. Ik dacht meteen: jee wat een lekker ding! Die ogen!
Toevallig een lijstje gemaakt vandaag , -Johnny Depp (what a surprise) -Chris Hemsworth -Robert Pattinson -Heath Ledger -Brad Pitt -Hugh Jackman -Leonardo DiCaprio (soms minder) -Ryan Gosling -Jackson Rathbone -Ian Somerhalder
Ships, ik ben hier echt te oud voor... Bradley Cooper George Clooney Julian McMahon en van 80% van de mannen die hier genoemd worden heb ik nog nooit gehoord....
Ja, hier ook, daarvoor nog nooit opgevallen. O ja, ryan guzman en die man die chase speelt in gossip girl.
Mijn eigen partner toch echt wel. Hij heeft voor mij de wow-factor en dat meen ik serieus. Verder vond ik Johnny Depp in POTC natuurlijk geweldig, maar daarbuiten niet zo. Verder val ik meer op het type persoon; zoals bijvoorbeeld Michael Douglas in sommige films waarbij hij echt een bepaalde rol wegzet, maar ook Kevin Costner in de Bodyguard (ja ik weet het; afgezaagde film) en Robin Hood. Maar die twee zijn nu niet meer zo knap - vroegahhhh wel. Ik kan meer tot over mijn oren verkikkerd zijn op een rol uit een film, dan dat ik de personen echt onwijs knap vind. Zodra de film is afgelopen, verliest de hoofdrolspeler direct zijn charmes. Whahahaha.
OMG, die was ik vergeten!!!!!! Ik ben zo helemaal fan van hem sinds Gossip Girl. Hij speelt Chuck Bass echt fantastisch! En wat een lekkere vent !!!!!