Bemoei jij je er dan mee? Mijn naaste collega had net een flinke woordenwisseling met een collega die achter me zit. Ik voel me dan altijd ook aangesproken en heb het gevoel dat ik ook ergens op aangekeken word. Terwijl ik er niets mee te maken heb.
nee daar bemoei ik me niet mee. als ze hun verhaal kwijt willen luister ik maar ik ga geen keuze maken of zo achter wie ik sta. op je werk is het toch het beste om neutraal te blijven, straks is het goed tussen die twee en heb jij het gedaan.
Ik zou me er niet direct mee bemoeien, tenzij ze jou er bij gaan betrekken. Het ligt er ook wel een beetje aan waar de ruzie over gaat. Ik voel me wel altijd een beetje opgelaten als er vlak bij mij in de buurt ruzie gemaakt wordt
Hmmm.. nee meestal niet alleen als ik er ook in betrokken word of als als er leugens worden verteld over de persoon, iets wat mijn collega mischien helemaal niet gedaan heeft en daar dan toch de schuld van krijgt.
Nou het gaat er hierom hoe dingen worden gezegd. De een zegt het op een verkeerde toon en dan is de bom gebarsten. En dan beginnen ze... Sfeer is hier totaal weg sinds we met zoveel mensen zitten.
nee waardeloos! ik had me voorgenomen om me nergens meer druk om te maken, heb veel te veel last van hyperventilatie enzo.. maar dan dit soort dingen. moet ik echt loslaten!!
Heel lang geleden. Toen ik nog werkte. Heb ik eens twee vechtende collega.s uit elkaar moeten halen. Ze vlogen elkaar letterlijk in de haren. Wat moet je dan. Het maar laten gebeuren haha. Daarna is het wel weer goed gekomen gelukkig.
Aankaarten bij meerdere zodat de 2 een gesprek krijgen. Ze verpesten het namelijk niet alleen voor zichzelf. Voor de rest, niet mee bemoeien en proberen los te laten meid
Hier ook een keer zoiets meegemaakt. Een andere collega vroeg of ze ergens anders konden gaan zitten en heeft hun leidinggevende erbij gehaald die het mocht oplossen. Zelf zou ik me er niet inhoudelijk mee bemoeien.
Waarom zou jij je aangesproken moeten voelen als 2 andere collega's een woordenwisseling hebben? Dat is toch tussen hun? Ik zou me er dus buiten houden en niet druk over maken. Gewoon doorgaan met werken
Moeilijk. Ligt er zo erg aan waar het over gaat en in hoevere ik mij er bij betrokken zou voellen. Maar zoals jij de situatie verteld dan zou ik me er niet mee bemoeien.
ik zou ze het lekker uit laten zoeken. straks ben jij de gebeten hond en zijn zij de dikste vriendinnen
nu niet meer. Ik heb 2 collegas gehad die een relatie met elkaar hadden en daarna raakte het uit. En ze kwamen allebei bij mij uithuilen en vervolgens kreeg ik verwijten dat ik nog met allebei omging. Nou ze zoeken het maar lekker uit allemaal