Onze dochter is vorige week 2 geworden en sinds 3 dagen wil ze ineens dat ik bij haar blijf als ik haar s avonds in bed leg. Eerst ga ik dan even bij de deur zitten en daarna rommel ik wat aan boven, eerst is dat prima maar daarna raakt ze totaal overstuur....dus blijf ik bij haar tot ze slaapt Ze slaapt eigenlijk altijd heel goed tot nu dus Herkenbaar?
Herkenbaar had onze uk vorig jaar ook. Bij ons was het een korte periode. Ik bleef boven maar niet in zijn kamer.wanneer hij echt overstuur was ging ik naar hem toe. Meestal was het na 3 keer bij hem zijn goed.probeer zoveel mogelijk een vast ritueel te houden.
Hier al heel lang. Ik blijf bij haar tot ze slaapt, meestal is dit na het voorlezen binnen 10 min. Ik lees dan wat op mijn mobieltje..ik vind het niet zo erg. Het gaat vast vanzelf over.
Hier ook gehad met 2,5 jaar. Was een combi van niet meer alleen willen gaan slapen dus bleef ik erbij of rommelde wat boven maar ze werd ook snachts overstuur en ontroostbaar wakker, alleen kreeg je geen contact met haar. Na 2 nachten bij mij in bed gelegd als ze overstuur wakker werd dit heeft 3mnd geduurd daarna nooit meer slaap problemen gehad, ze is nu bijna 5 en een hele makkelijke slaper. Ik had het idee dat het vooral dromen waren, het verwerken van de dag Doe waar jij je goed bij voelt!