Ik ben tegelijk zwanger met mijn beste vriendinnetje. Ze is 1 dag na mij uitgerekend en ik vindt het zo leuk! Je bent toch op een hele andere mznier betrokken als dta 1 van de 2 zwanger is.
Ik zou het graag willen, maar helaas geen zwangeren in mijn omgeving. Was wel even tegelijk zwanger met mijn zus, maar die is al maanden geleden bevallen en ik ben over 1,5 maand pas uitgerekdnd. Heb dus niet echt het gevoel gehad samen zwanger te zijn. Vind t wel leuk dat mijn kindje straks maar een half jaar scheelt met haar dochter!
Ik was zwanger samen met mijn zus. Uiteindelijk is zij 5 weken te vroeg geboren en ik met 40 weken😉. Zit uiteindelijk nog iets van 6 weken verschil in!
Mijn schoonzus is 28 weken zwanger en nu moet ze de aandacht delen. Toen wij het vertelde tegen we niet eens een felicitatie. Afgelopen zaterdag zag mijn man bij hun de folder van een babyzaak liggen waar hij doorheen ging bladeren. Kreeg hij gelijk de wind van voren dat we nog maar niet te veel moesten gaan kopen omdat we nog lang niet uit de eerste fase waren, terwijl madam met 15 weken het kamertje al had staan. Jaloezie druipt er nu vanaf. Overigens heeft ze ook zo gedaan tegen mijn vriendin die toen zwanger was. Want mijn vriendin droeg toen iets wat zij nog niet had. Kan haar wel wurgen....
Ik ben tegelijk zwanger met mijn beste vriendinnetje. Van ons beiden is het het eerste kindje! Zo leuk! Ze is net geen 4 weken korter zwanger dan mij. Ik weet al wat het wordt en zij moet nog even wachten de afspraak staat al. Dan kunnen we pas echt los samen en echt samen gaan shoppen. Ik vind het alleen jammer dat zij er met mijn ideeën vandoor gaat. Zoals keuze kamertje en kinderwagen. Maar ik probeer er niet zoveel aan te denken. Het is tenslotte wel m'n vriendin.
Ik ben tegelijk zwanger met 5 vriendinnen zo ver ik weet.. 1tje heb ik het verteld de rest weet het nog niet.. ik wacht nog even met vertellen tot ik voorbij de 13 weken ben.. met 3 daarvan zit ik in dezelfde maand qua uitrekendatum
Ik ben samen met één van mijn beste vriendinnen jarig! Zij van haar tweede en ik van mijn eerste. Zij is 6 weken eerder uitgerekend dan ik. We vinden het allebei hartstikke leuk om samen zwanger te zijn en delen ook van alles met elkaar! Ook is mijn buurvrouw zwanger en die is ongeveer 4 weken later uitgerekend dan ik!
Ik zal het kort proberen te houden : tegelijk zwanger met schoonzus en vriendin hun zijn beide 3 weken langer dan mij maar met die vriendin kunnen we het er heel leuk over hebben echt super maar met m'n schoonzus -.- het begon bij dat mijn schoonouders en schoonzus het al wisten en mijn schoonmoeder had der mond in het dorp voorbij gepraat wij waren op de verjaardag van me schoonzus kreeg eerst van haar zoontje van 6 te horen dat ons kindje niet belangrijk is ,,,, en vertelde hun als bij ons met 10 weken de echo goed zou zijn wij het openbaar wouden maken omdat er al veel gepraat werd zij wou het rond 16/20 weken pas doen omdat ze bang was dat het mis ging nou prima hun keus maar toen wij het met 10 weken bekend maakte en op fb had madam het er 2 uur later ook op fb staan dat zij zwanger is, en bij ons reacties plaatsen van gefeliciteerd en de rest van wat ze schreef ging over haar, toen gingen wij filmpje met 12 weken erop zetten en ja hoor madam had nog een filmpje van haar die 2 weken eerder gemaakt was er ook maar op gezet, en weer een reactie en het ging alleen maar over haar, vervolgends ik wist dat mijn vriend et kindje graag wou erkennen voor de geboorte en ik had hem met 13 weken als verassing meegenomen naar het gemeentehuis nou wij et op fb gezet en ja hoor weer een reactie en alleen maar over haar vervolgends begint ze in een privé bericht te praten dat hun het erkennen met 20 weken , prima leuk voor der en hier kan je alleen op maandag avond vrij binnen lopen bij de gemeente voor erkenning en ja hoor de maandag nadat wij erkent hadden moest zij het ook natuurlijk doen, vervolgends echo van onze kleine geplaatst en kleintje had net handje achter het hoofd dat zie je uitsteken en ze zet erbij zo et is Pinokkio of heeft een conico in z'n mond :s toen reageerde ze op een andere echo zie ik daar nou een pik of wat? Nou wij waren het zo zat dat zij elke keer de aandacht wou en altijd maar commentaar op ons kindje had dat we heel normaal haar gezegd hebben dat we het vermoeden hadden dat ze et ons niet gunt, nou toen kreeg ik terug dat ik een kloof drijf tussen haar en mijn vriend dat ik waanideeën heb en met een psychiater moet gaan praten, terwijl et bericht van mij en m'n vriend kwam en ik had het allemaal maar gedaan, kortom niet leuk!! We hebben dus ook contact verbroken met haar
Ik heb het meegemaakt met me schoonzus en zo positief was het helaas niet zo ik was 2 maanden langer zwanger en alsnog probeerde ze dat ze eerder ging bevallen dan mij en onzin verhalen te verspreiden dat ze zou bevallen met 32 weken en ze probeerde al haar aandacht te krijgen van de fam met ohhh ik heb zo een pijn aan me rug en zus en zo. Ze is een heel erg jaloers type nu nog steeds na de geboortes schept ze nog op want haar kind is groter en meer gewicht dan mijn dochter logisch je hebt een jongen maar goed! Zelf met tanden krijgen als ik op fb heb geplaatst c heeft 3 tanden is het bij haar kind ineens ook zo terwijl een week terug hij nog geen tanden had dat waren een paar voorbeelden haha maar zo gaat het helaas heb ook totaal geen goeie band ermee door dit gedoe
Ik ben 3x tegelijk zwanger geweest met mijn schoonzus. Eerste 2 keren werd bij beide een miskraam. 3e leverde ons beide een dochter op . Ik vond het eigenlijk wel leuk, zeker nu, nichtjes zijn op 7 weken na even oud en hebben dus erg veel aan elkaar. Wil er niet aan denken hoe we ons gevoeld hadden als 1 van beide een miskraam gehad had, en de andere niet. Dan lijkt het me juist énorm confronterend... Deze keer liep ik op 1 week na gelijk met een nichtje van mijn vriend. Maar die zien we amper. Uiteraard is familie wel giga-goed in vergelijken (grote/kleine buik, hard of langerzamer groeiend kindje enz ).
Tegelijk zwanger geweest met drie vriendinnen en vier collegaas. In zo'n vijf weken tijd dus acht kindjes geboren. Kraamkadootjes niet aan te slepen. Wel jammer als je zo kort op elkaar bevalt, de kraamvisite...
Vanaf de basisschool groep 1 beste vriendinnen met mijn vriendinnetje, dat is nu dus al 17 jaar.. Helaas was zij afgelopen maart voor een jaar naar curacao met haar vriend i.v.m. de marine.. Nou bleek ik dus zwanger te zijn, en 6 weken later kwam zij met deze leuke mededeling!! Ze zou eigenlijk pas in maart weer terug komen naar Nederland, maar door de zwangerschap komt ze dus al over 3 weken! Via de telefoon praten we al heerlijk over onze zwangerschap, kan niet wachten tot ze er is! Heb haar super gemist en om zoiets samen te mogen delen is zo bijzonder!! Ik ben 17 februari uitgerekend van een meid en zij 30 maart van een jongen.
Mijn beste vriendin is ook net zwanger en ik ben dolgelukkig! Super gezellig juist! Ik lees hier al die jaloerse acties, echt belachelijk.. Hopelijk krijgen we hetzelfde geslacht, dan hebben ze later ook wat aan elkaar
ik ben tegelijk zwanger met mijn beste vriendin we schelen 14 weken, wel een wonder want ik ben onverwacht zwanger geraakt en zij via een donor (wilde graag een kindje maar geen partner). we hadden het er ooit over toen we 15 waren en nu 20 jaar later is het ook zo... (heb al wel twee kindjes) en nog leuker we krijgen hetzelfde geslacht......dus dubbel zwijmelen, maar helaas door omstandigheden tot nu toe enkel per mail en telefoon alles gedeeld.... dat is wel erg jammer.
Ik ben tegelijk zwanger geweest met mijn beste vriendin en we zijn 1 dag na elkaar bevallen. Beiden van een meisje ook nog! Ik heb het als een hele fijne en erg bijzondere tijd ervaren. We hebben van alles aan elkaar kunnen vragen, met elkaar kunnen delen en kunnen klagen, haha. Ook na de bevalling veel advies kunnen vragen aan elkaar. Top ervaring!
Ben tegelijk zwanger geweest met mijn jongere zusje. Tijdens de zwangerschap is het op zich best leuk, maar de valkuil is meer het vergelijken inderdaad, vooral als de zwangerschap bij de een vlekkeloos verloopt en bij de ander wat minder. Maar vooral na de bevalling wordt het 'erger'. Haar zoontje is 2 dagen na mijn dochtertje geboren. Zo werd ik ingeleid met een ballon, 18 uur weeën en uiteindelijk toch spoedkeizersnee en heb ik daarna een week in het ziekenhuis gelegen met mijn dochter ivm zwdiabetici en antibioticakuur. Dus heb ik ook mijn zusje binnen 1 dagje het ziekenhuis in zien gaan voor bevalling en snachts gelijk weer naar huis na natuurlijke bevalling zonder een probleem. Tja, of je het wilt of niet, je gaat je dan toch heel depressief voelen waarom het bij jezelf zo 'moeilijk' moest gaan. Vooral toen ook nog eens bleek dat mijn dochtertje niet wist wat ze met de borst moest doen en ik nooit gedacht had dat dit een probleem kon opleveren. Ook was ze de eerste 3 maanden een heel erg moeilijk baby'tje en hij de makkelijkste ooit. Nu nog hoor, worden ze continu met elkaar vergeleken met absoluut alles. Ontwikkeling, lopen, kruipen, groei, noem maar op. En we hadden een probleem gehad met de verjaardagen omdat wij de eerste verjaardag te speciaal vinden om samen met een ander te vieren en mijn ouders maar 1 dag in het weekend konden komen, was er een hele heisa wie het 'recht' had om in het juiste weekend verjaardag te vieren. Uiteindelijk zijn ze dus ook niet op mijn dochter haar verjaardag geweest, omdat zij diezelfde dag zijn verjaardag maar hadden georganiseerd voor de familie van haar man. Nu loopt het allemaal wel iets meer los hoor, op de vergelijkingen na, maar dat hebben wij ook maar losgelaten en besteden daar niet zoveel aandacht meer aan. Mijn dochtertje is nu een engeltje en dat is het belangrijkste
Bij onze zoon samen uitgeteld met mijn nichtje op 1/2. Haar beeb kwam echter op 30/12 en de onze op 3/2. Zit nu gewoon een jaar verschil in uiteindelijk Nu is schoonzus zwanger en wij aan ronde 13 bezig dus kans bestaat dat ik samen met haar zwanger ga zijn (ik ga er niet van uit in ronde 18 nog steeds geen positieve test te hebben) alleen hebben wij zulke slechte verstandhouding dat ik daar niet veel 'last' van zal hebben...
Ik scheel 9 weken met een vriendin, 7 met nicht en een andere vriendin is een week of 2 minder lang zwanger.. Daarnaast is schoonzusje vorige week bevallen..
Ik ben samen met m'n beste vriendinnetje zwanger en het is super. We kunnen alles met elkaar delen en lekker klagen bij elkaar! Hihi ook wel fijn, hoef ik m'n man daar niet mee lastig te vallen! Ik vind het super leuk om samen zwanger te zijn!