Ik was 2 jaar geleden tegelijk zwanger met 1 van mijn zussen. Ik was 5 weken verder dan haar maar er zit precies 14 dagen tussen onze kindjes. Die van mij kwam wat te laat en die van haar bijna 3 weken te vroeg. Nu ben ik tegelijk zwanger met mijn andere zus. Zij is 10 weken verder dan ik. Ik heb het bij zowel de eerste als nu als erg leuk erveren om samen zwanger te zijn!
Gefeliciteerd! Ik heb zelf 9 schoonzusssen en ben bij alle 3 de zwangerschappen tegelijk zwanger geweest met een andere schoonzus. Bij de eerste zat er 2 weken tussen de uitgetelde dagen. En we hebben dit beide intensief beleefd. Bij de 2e 5 weken tussen de uitgerekende datum. Ook beide intensief gedeeld. En bij deze 12 weken verschil. Met deze schoonzus heb ik iets minder en beleven een zwangerschap ook heel anders, dus delen we niet zoveel samen.
Ik was tegelijk zwanger met mijn tweelingzusje. Er zit bij ons 5 maanden tussen de kindjes maar ik weet zeker dat ze beste vriendjes zullen worden aangezien mijn zusje en ik een hele hechte band hebben. Ik vond het heel bijzonder om samen zwanger te zijn.
Bij ons in de Fam. Zijn ze allemaal tegelijk zwanger geweest. Ik ben nu ook zwanger met de vriendin van mij neef en wij schelen precies 4weken haha
Mijn 'schoonzus' en ik schelen vier weken (ik 4 wk verder). Doordat zij en mijn zwager nog niet eens heel lang bij elkaar zijn, en wij elkaar buiten verjaardagen eigenlijk nooit zien, denk ik niet dat we veel zullen delen. Natuurlijk, als we elkaar zien, dan vragen we hoe 't gaat enzo, maar samen shoppen en alles delen via whatsapp ofzo, nee.... Doe ik wel met mijn beste vriendin, zij loopt 4 mnd voor op mij. Onze oudsten schelen ook 4 maanden. Leuk!
Leuk, gefeliciteerd! Mijn zusjes hebben onze ouders in iets meer dan een half jaar drie keer opa & oma 'gemaakt'. Nog eens een half jaar verder waren er al weer twee klein kindjes bij. Hier dus een aantal maanden samen zwanger geweest, erg gezellig en nu lekker druk!
Ik niet met zus/schoonzus maar met mn beste vriendin. Echt super leuk ik ben zn2 weken verder als we van onze cyclus uitgaan. Omdat zij het niet precies weet kan het dus nog korter zijn haha. Voor haar de eerste keer en voor mij de 2e keer ook wij appe erop los haha. Zijn zelfs met elkaar en de mannen naar de 9 maanden beurs geweest. Vind het leuk dat we nu precies hetzelfde hebben ook
Ik ben ook samen zwanger met mijn zus.. We schelen 5 weken, ik vind het heel erg leuk!! Helaas wonen we heel ver uit elkaar waardoor we niet zo heel veel kunnen afspreken maar toch is het bijzonder.
Hier ook tegelijk met mijn zusje zwanger... Alleen is zij nog maar 16 dus dat was wel een grote shock nu we er allemaal een beetje aan gewend zijn is het ook wel leuk hoor...samen naar de negenmaandenbeurs geweest en ze kan met alles bij me terecht we schelen maar 5 dagen ik ben 08-08 uitgerekend en zij 13-08 dus ook nog eens heel dicht op elkaar! Ze word wel sowieso 2 weken eerder ingeleid ivm haar suiker dus verwacht niet tegelijk te bevallen maar je weet maar nooit...
Ik was tegelijk zwanger met mijn schoonzusje. Onze zwangerschappen scheelden precies 5 weken, maar zij beviel 10 dagen na de uitgerekende datum en ik 5 dagen ervoor, zodat onze kinderen maar 3 weekjes schelen. Erg leuk. Bij iedere verjaardag is het een feestje om die 2 kleintjes weer even samen te zien.
Bij mijn vorige zwangerschap was ik samen met 2 van mijn zussen zwanger en allemaal best dicht bij elkaar mijn zusje is bevallen op 24 augustus ikzelf op 15 september mijn andere zus op 27 september dus wij vonden hetzelf ook erg speciaal en mijn moeder wist niet wat haar overkwam whaha
ik was tegelijk zwanger met mijn zus en schoonzus...met 40 weken was mijn zus 20 weken en mijn schoonzus 10....kindjes spelen ook graag samen nu.
ik ben tegelijk zwanger met 2 schoonzussen en mijn beste vriendin.. Met schoonzussen schelen we 2 en 1 maand en met me beste vriendin 6 dagen
Ook ik ben zwanger samen met mijn zusje (scheelt 4wkn) en een goede vriendin (scheelt 12 wkn) Echt leuk om het met je zusje te kunnen delen, zonder dat iemand het nog weet. Ik had me per ongeluk verkletst tegen haar. De rest vertellen we het pas na een goede echo (hebben al een keer een mk gehad namelijk)
Ik ben ook tegelijk zwanger met mijn schoonzusje, wel schelen ongeveer 1,5 week! Het is leuk om samen veel dingen te kunnen delen nu.
Vorige zwangerschap tegelijk met mijn schoonzus, deze keer een goede vriendin en een collega, zij is precies dezelfde datum uitgerekend!
Wat leuk gefeliciteerd! Hier niet tegelijk met een zus of schoonzus maar wel weer tegelijk met een vriendin en ook weer dezelfde als bij onze eerste. Inmiddels is zij bevallen van een prachtige dochter en nu wachten wij (on)geduldig op ons wondertje spannend!