Hoi Hoi Ik ben tegelijk zwanger met mijn schoonzusje. Zei is 29 aug. uitgerkende en ik met de kerst dus zit er niet veel verschil tussen. Het is erg leuk om samen te bakkeleine over onze zwangerschappen.
Hallo, Ik ben tegelijk met mijn 2 zussen zwanger alleen weten ze het nog niet Mijn ene zus is in juli uitgerekent en de andere in september.
Hi, Ik ben tegelijk zwanger met mijn zusje, (zij van haar eerste en ik van mijn tweede) Zij is eind oktober uitgerekend en ik begin december. ALLEEN: ze weet het nog niet, want ik wil nog even wachten met vertellen, wil haar even van alle aandacht die ze nu heeft laten genieten. Mijn beurt komt straks wel.
Leuk hoor! Samen zwanger zijn! Vind het ook iets engs hebben, stel dat het bij 1 van 2 misgaat...grrr... weet dat je er niet aan met denken hoor maar....zou echt vreselijk zijn! Ik had gehoopt nu samen met mijn zus zwanger te zijn. Zus is negen weken zwanger. Misschien lukt de volgende poging, of die erna, of die erna.... Zou toch wel errug leuk zijn! Geniet allemaal van jullie zwangerschap, tis een geschenk! Liefs Elmo
Lijkt me geweldig maar dat zal helaas niet gaan aangezien mijn zusje nog maar 2 is..... Ik heb altijd een zus(je) willen hebben maar ze liet erg lang op zich wachten hihihi
Het is heel leuk om samen zwanger te zijn. Maar toen ik 2,5 gelden ook zwanger was bleek zei dat ook te zijn. Bij ging het na 13 weken mis. Niet veel weken later kregen we te horen dat zei zwanger was. IVM dat ik het alleen wilde verwerken hebben we tegen niemand verteld dat ik een miskraam had gehad. Maar dat lukte niet meer dus hebben we het paas 2 maanden later tegen iedereen verteld. Het is niet fijn want mijn neefje was 1 week later geboren dan dat ik was uitgerekend. Iedere keer als je hem ziet is dat een confronatie want je ziet dan wat je allemaal mist. Gelukkig zijn we nu weer wel samen zwanger maar hopelijk gaat nu wel alles goed.
Ik ben samen zwanger met mn schoonzus.... (zus van mn mannetje) Zij is een week eerder dan mij uitgerekend, ook van haar eerste...Grappig tog... We worden dus mama en tante in dezelfde periode! Groetjes!
Ik en mijn collegaatje zijn tegelijk zwanger! Toen ik stopte met de pil was zij de enige die ik het verteld had, bleek dat zij ook ging stoppen met de pil. Ik was na 2,5 maand zwanger en de week nadat ik het wist, bleek zij ook zwanger te zijn. We schelen precies 8 dagen, haha We zijn de enige die het van elkaar weten op het werk, en we verkneukelen ons nu al om het moment dat we het onze baas gaan vertellen. Haha hij krijgt een rolberoerte... gr. debby
ik samen met mijn schoonzus, zij heeft het er al bijna op zitten en ik moet nog een hele tijd. er zit een half jaar tussen, maar wel leuk
Hoi, ik ben zelf pas 5 weken en 3 dagen zwanger, maar mijn zusje is 21 juli al uitgerekend, er zit dus zo'n vijf maanden tussen, maar het blijft toch wel bijzonder! Zij heeft al een behoorlijke buik en dat moet bij mij nog allemaal gebeuren. Zij is ook de enige die het al weet van mij... hoe kan ik dat voor haar ook voor me houden???
Mijn stiefschoonzusje (wat een raar woord ) en ik waren tegelijkertijd zwanger en rond dezelfde periode uitgerekend.. Alleen bleek hun kindje CF (taaislijmziekte) te hebben en hebben ze de zwangerschap na veel wikken en wegen af laten breken. Vind het zelf een heel verdrietig idee dat ze altijd als ze ons met ons hummeltje zien geconfronteerd zullen worden met hun verdriet.. Heb er zelf ook heel hard om gejankt toen ik het hoorde
jaja morgen is de uitgerekende datum(eigenlijk) maar denk zelf dat t een latertje word, me zusje belt me om de haveklap op of t er al is.... best spannend zij moet nog 8 weken.
hebben sommige mensen het ook andersom?? Ik ben nu gelijk met mijn schoonzus zwanger, alleen zij is 4 maanden korter dan mij en ook nog zwanger van een tweeling. Nu vindt ze dat zij heel bijzonder is, omdat het er twee zijn en mijn familie naar haar toe trekt. mijn moeder belt mij niet meer en als ik haar spreek heeft ze het alleen maar over haar. Ik heb nu echt zoiets van: ik heb maar een "gewone"zwangerschap en ben totaal niet blij dat ze gelijk met mij zwanger is, hoewel ik ze het natuurlijk wel gun...
Nou meiden, mijn vriendin is bevallen!! Ze gingen gisteren middag naar het ziekenhuis omdat ze 42 weken zwanger was en om 23.00 is ze bevallen van een gezonde dochter van ongeveer 3.5 kilo. Hoe groot ze is weet ik niet. Ben echt blij voor haar. Zaterdag of zondag dan gaan we lang.
Selaam Hoe de baby heet weet ik niet. Mijn man heeft met haar man gesproken en hij is de helft vergeten te vragen, echt een man. Ik wou dat het op schoot. Ben die buik al helemaal zat. Ik heb veel harde buiken, ben snel moe, die buik word alleen maa groter, heb veel strepen om mijn buik. Ik wou dat ik al mag bevallen. Dit is echt geen prettige zwangerschap. OVer 4 weken heb ik pas verlof.
Ik ben tegelijk zwanger met me stiefzusje, we schelen ongeveer 3 dagen met elkaar. Ze woont alleen 3 uur rijden bij me vandaan dus samen lekker shoppen zit er dus niet in dat vind ik wel jammer. Het leuke was dat we het niet van elkaar wisten. We waren tegelijk bij onze ouders op bezoek om het nieuws te vertellen. Dus zij begint van "ik heb iets leuks voor jullie" .. en ze gaf beide een klein kadootje waar een rompertje en een luier uitkwam. Ze waren dus dus helemaal door t dolle heen. Zegt me moeder ineens, wat zou ik dat nieuws nou ook graag van jou willen horen. (we waren al dik 2,5 jaar bezig en 1 miskraam gehad) Dus ik geef ook beide een kadootje, nog voor dat me moeder uit ging pakken begon ze al flink te huilen want die had eigenlijk al door wat dat kadootje in hield. Ik heb ze beide een "EHBK doos" gegeven. (Eerste Hulp Bij Kleinkinderen). Dus t feest was voor hun helemaal compleet en me zussie en ik hebben even flink gelachen toen we erachter kwamen dat ze 3 dagen na mij uitgerekend was. Nu maar hopen dat t niet tegelijk komt anders hebben we een probleem, ik wil dat me moeder erbij aanwezig is en zij wil dat minstens haar vader er bij is. Dus dat word straks apart naar t ziekenhuis als t even tegenzit maar ondanks dat vind ik t wel erg leuk om tegelijk met haar zwanger te zijn. We bellen regelmatig en 90% van t gesprek gaat toch eigenlijk wel over de baby Groetjes