een luchtig topic! wat hebben jullie vandaag gedaan? wij hebben vandaag hebben we het buurmeisje van 4 deuren verderop opgehaald om naar de grote speeltuin te gaan. daar zijn we 3 uurtjes geweest daarna zijn we weken lunchen in duitsland en hebben we lekker geshopt voor de kleine meid en fynn en een nieuwe camera gekocht voor ons zelf. daarna hebben we nog even lekker in de tuin gezeten.. de plannen voor morgen het grote zwembad op zetten en lekker niets doen.
vandaag heb ik lekker het huishouden gedaan, manlief is met de kleine naar de sleepbootdagen geweest en vanmiddag lekker thuis geweest plannen voor morgen dan is manlief weg dus denk even naar de braderie en ff naar de speeltuin ofzo
In de ochtend gewerkt. Ik kon een uur eerder weg, dus daarachteraan boodschappen gedaan en naar huis, bakkie met mijn man. Man naar werk en ik naar gezondheidscentrum, want die muts daar had de 12 weken echo aanvraag aan mij meegegeven dinsdag (die moest zij houden om een afspraak te regelen voor me): 20 min. heen, 20 min. terug in snikhete auto Toen met mijn nieuwe Samsung wave 525 gefröbelt, een uurtje op bed gelegen, Ilana van PSZ opgehaald en nu uitpuffen achter PC, terwijl Ilana sapje drinkt.
lekker zeg! ik moest vanmorgen 2x bloedprikken (voor suiker voor de zekerheid denk wle dat het goed zit) daarna kwam mijn moeder op visite en daarna nog even boekjes uitgezocht bij de bibliotheek
Uhmm niets eigenlijk.Gister hebben we een zwembad afgehuurd, en daar met de kinderen genoten. Helaas was ik de avond ervoor ziek geworden, maar toch gegaan want ik had het ze beloofd. En daar draag ik nu de gevolgen van haha.Huis wel schoongemaakt, en wat simpels gekookt. Verder lekker gechillt en niets gedaan.
gewerkt van 7 tot half 4.. Jamy opgehaald bij oma, daarna even boodschapjes gedaan, gegeten nog ff wat gespeeld.. gedouched.. De kleine ligt net in bed.. mama zit nu ff voor de pc maar is ondertussen ook het huishouden aan het doen want dat is al 4 dagen niet gedaan.. Vanwege dat we hebben moeten werken
Ik ben op verjaardagsvisite bij mijn vader geweest, en daarna heb ik GESHOPT tot ik niet meer op mijn benen kon staan. De oogst: 2 paar schoenen, een colbertje, een jumpsuit (ja, echt ), 2 topjes, een tuniek, een zomerjurkje en een zwart net jurkje. Nu moe maar voldaan wachten tot man en kind thuiskomen
Eerst naar de prenatal geweest voor een mandje en wat klein spul.Daarna boodschappen gedaan bij de aldi. Twee uurtjes geslapen en lekker van het weer en mijn gezin genoten.Straks nog even naar een bruiloft
Wasmachine met spijkerbroeken doorgedraait, Op visite bij m'n ouders, Auto van binnen en buiten schoongemaakt, Boodschappen gedaan, Eten gekookt, En zometeen naar mijn opa en oma onze auto die we erbij hebben gekocht laten zien en een kopje koffie drinken Morgen wat in het huishouden doen en nog wat verf ophalen voor de buitenkant van 't huis, we hebben te weinig :s manlief is morgen aan het werk
Vanmorgen boodschappen gedaan voor het weekend en verder huishouden, eten gemaakt en op het balkon gezeten. Oh ja, ook nog een begin gemaakt aan het knutselwerkje van mn dochter voor de psz. Morgen naar mn geboorteplaats en daar even winkelen en daarna daar naar de verjaardag van mn vader.
hier vanochtend eerst met de trein naar mn vriendin met de 2 meiden (is maar 10 min. maar toch ) daar lekker gespeeld, koffie gedronken en naar de speeltuin. vanmiddag meiden lekker in de tuin laten spelen met bak met water en nog ff naar papa gefietst die aan auto's aan het sleutelen is nu liggen ze op bed
Gewerkt tot 4 uur Daarna een bos rozen thuis van mn mannetje gehad want we zijn 6 jaar samen hihi en met kleine man gespeeld, zometeen relaxen met gtst en x factor. Morgen hebben we BBQ en feest van familie lid die 50 wordt.
mijn dag vandaag : in de ochtend spelen met de kids, was in de droger,andere was in de wasmachiene,wasopvouwen en was ophangen, daarna naar de DA. ik heb daar een geurtje gekocht voor manlief, de mevrouw die mij hield kreeg het prijskaartje niet van het plastic af en vroeg of ze deze eraf mocht halen, dus ik vraag ; kan ik nog wel ruilen dan ? ja dat kan wel, vandaag aan manlief gegeven en hij vond hem niet zo heel lekker ruiken dus terug brengen, ga ik daarheen om te ruilen, ja mevrouw er zit geen plastic meer over ( van dat hard plastic ) ehh ja maar u zei zelf : zoiets zeg ik niet, lieg toch niet mevrouw, ik ga hier u uw geld niet voor terug geven, ik zie dat u dit geurtje al een aantal keren heeft gebruikt, had u soms een lekker geurtje nodig voor een avond uit ? en dacht u het later terug te brengen ?? ehh hallo het is een mannengeurtje hoor.... en hij is niet gebruikt..... haar antwoord : ik ga niet met klanten discusseren die liegen, ik neem dit niet terug. dus ik zeg heel onvolwassen : okee dan niet, trut ! en daarna werd ons oude strandbad na 10 jaar weer heropend daar zijn we heen geweest, over 10 minuutjes gaan de kids naar bed, en dan is het even ME-time
Heerlijk dagje gehad! Ik was vrij vandaag, dus Julian naar de creche gebracht en vervolgens naar de stad gegaan. Daar koffie gedronken met mijn broertje, beetje gewinkeld (nog wat kleding gekocht voor zoonlief en mijzelf) en een boekje gelezen op een terrasje (onder het genot van een heerlijke lunch). Rond drie uur Julian van de creche gehaald, samen gespeeld en 's avonds in de tuin een pastasalade gegeten. Nu ligt zoonlief in bed en ga ik zo fijn een wijntje drinken en bijkletsen met mijn man.
ik heb eerst gewerkt tot 6 uur, lekker op het kdv met al die zwetende lijfjes om je heen We hebben er wel een gezellige dag van gemaakt, tussen de middag gepicknicked en s middags naar de speeltuin gewandeld. Toen mn trouwjurk gepast voor de laatste keer en nu heb ik net mn mopje op bed gelegd, die was thuis met papa en nu ga ik eten.
eerst vanochtend meisjelief naar het kdv gebracht (ondanks dat ik zelf al vakantie heb, vind het wel lekker om even alles te kunnen doen zonder haar een keertje, gaat toch makkelijker), toen boodschappen gedaan. Daarna op kraamvisite bij een vriendinnetje en toen een dressoir gekocht voor in de woonkamer (in dezelfde stijl als we al hebben). Daarna toeristische route terug naar huis, wat vakantieshoppen gedaan en toen meisjelief lekker vroeg weer van het kdv gehaald. Daarna zelf pizza gemaakt, gegeten, meisjelief in bad gedaan en in bed gestopt en nu zit ik lekker te niksen
Ik heb vandaag heerlijk geluierd voelde me niet helemaal lekker dus heb het echt rustig aan gedaan....Verder lekker gewandeld met mijn hond....