Onze volgende badkamer wordt tegel-loos. Wat een ellende vind ik het.. en ik vind voegen gewoon echt niet mooi Alles zo strak mogelijk!
Hier mat op de vloer, ook achter de wastafels en bij het toilet. Verder overal glanzend wit, grote tegels zodat er niet zoveel voegen zijn. Ik hou dus niet van mat op de muur
Ik ben team glans ... ik vind het matte snel saai worden ... Maar hey doe vooral waar je zelf gelukkig van wordt.
Wij gaan voor een badkamer met halfmatte tegels. Gelukkig wonen we ook niet in een kalkrijk gebied van water. 1x per 5 jaar ontkalk ik de waterkoker. Zegt wel genoeg
Ik zou een deel van de badkamers zonder tegels doen. Er is speciaal stucwerk en verf of beton ciré voor natte ruimtes. Staat erg mooi, geen voegen die vies worden en je ziet er niets op. Alleen in een doucheruimte raden ze minder aan.
Wij hebben op een deel van de muren glanzend witte tegels. Mooi, maar je ziet er elke druppel op. Op de vloer en het andere deel van de muren zitten dezelfde matte tegels. Het grootste deel van onze inloopdouche heeft deze matte vloertegels op de muren. Zo blij mee! Je ziet er niks op in tegenstelling tot de witte tegels. Daar zie je echt elke druppel op. Ik hoor dus bij team mat!