Welke kleur gordijnen.

Discussie in 'De lounge' gestart door wanna be a mama, 7 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wanna be a mama

wanna be a mama Bekend lid

16 mei 2011
    728
    1
    16
    Ik kom er niet uit..
    Ik heb een lange woonkamer. De lange muur is taupe, net als de raammuren. De andere muur is in 2 gedeeltes verdeeld, witte brede schroten en een klein gedeelte in een vintage blue kleur gesaust. Ik ben iemand die meubels bij elkaar sprokkeld en zelf schildert. Mijn tafels hebben een wit onderstel en steigerhouten blad. Mijn buffetkast is lichtgrijs en dan nog een taupe dressoir. Best leuk bij elkaar.
    De vloer is nog licht..die wil ik een keer vervangen. Maar dan de gordijnen...ik kom er niet uit! Wit is mooi, maar geen optie ivm met kleine kids, hond en 2 katten. Nu zat ik te denken aan lichtgrijs. Is dat een optie? Wie heeft er verstand van?

2. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Ik vind het een beetje lastig om een duidelijk beeld te krijgen van de kleuren in jouw woonkamer. Als ik het goed begrijp zijn de basiskleuren grijs, taupe, blauw en wit? Wij hebben die kleuren ook, maar dan ipv blauw beige. De gordijnen zijn beige met verticale heel dunne strepen in beige tinten en een paar tinten grijs. Misschien is zoiets een idee voor jullie alleen dan lichtgrijs als basiskleur en een beetje de blauwe gloed erbij.

3. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Ik zou misschien kijken of je wat stalen kunt halen van diverse kleuren, dan kun je het beter bij de kleuren in je kamer zien!

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Antraciet zou ik doen....

Deel Deze Pagina