Ik heb een oude rokersstoel met twee losse rechtshoekige kussens erin 10-15 cm dik met veren er in), maar de kleur van de bekleding is echt TE antiek. Weet iemand wat ik moet rekenen om deze opnieuw te laten stofferen? Ze hoeven niet zgan te worden maar wel gewoon netjes natuurlijk.
Het zijn losse kussens. Ik zou een foto kunnen plaatsen, maar ik weet niet hoe. ShampooL, dank. Daar kan ik wat mee.
Dat hoeft echt niet duur te zijn!! Heb je niet een turkse stomerij / naaiattelier in de buurt? Daar vragen wat ze rekenen voor het naaien en hoeveel meter stof je nodig hebt. Kan je zelf op zoek gaan naar mooie stof op een lappenmarkt. Ik weet niet in welke regio je woont? Maar een kennis van mij heeft een meubelstofferingsbedrijf en doet voornamelijk stoelen. Kan wel vragen wat zoiets bij hun bijv. Zou kosten. Edit. Heb je al eens gegoogeld op de afmeting van je kussens of je die maat niet nieuw kan vinden in een mooie stof voor een redelijke prijs?
Als je zou willen informeren dan zou ik dat heel fijn vinden. We wonen centraal in het land, maar mijn man komt voor zijn werk overal, dus dat hoeft geen probleem te zijn. Wat betreft de kussens: ik denk eerlijk gezegd niet dat je die zoMaar ergens anders kunt treffen. Het zijn echt van die karakteristieke oude, met (volgens mij) van die stalen veren erin. Ze veren echt heerlijk, hahaha.
Oh zulke veren. Ik dacht dus aan vogelveren Ik ga je foto naar haar doorsturen en vragen of ze een richtprijs heeft! Kom er op terug! Ze zit trouwens met het bedrijf in Amsterdam.
Ik ken iemand die echt prachtige stoelen herstelt. Hij richt zich op kinderstoelen, maar ook "grote" stoelen zie ik wel voor bijkomen. Zit wel in België, tegen Maastricht aan. http://xs4kids.be Op z'n fb pagina zie je allemaal voorbeelden. Geen idee wat zijn prijzen zijn, trouwens.
Je kunt ze ook zelf verfen. Heb ik een poosje geleden ook gedaan met stoffen fauteuils met vaste bekleding, resultaat is erg tof!
Verven? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Ik zal eens googlen (al heeft stofferen m'n voorkeur).