Tegels of gietvloer?

Discussion in 'De lounge' started by SDonya, May 13, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik wil sowieso geen tegels met een houtlook. Dat past niet bij wat ik qua inrichting wil.. Ik wil het precies zoals op deze foto alleen dan wil ik een strakke tafel met andere stoelen, moderne eettafel lamp, en alle muren wit. Gangdeur wel in deze stijl en ook de kleur gordijnen en spotjes zo. Iemand nog eventuele andere tips wat hierbij zou passen?

Attached Files:

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Even gegoogled. Mooie style.

3. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Kurk?

Hebben we hier, en ik vind het fantastisch.

4. Siepie85

Siepie85 VIP lid

Nov 8, 2013
    8,330
    8,332
    113
    Amsterdam
    Wij hebben hier ook plavuizen, met vloerverwarming en wil echt niet meer anders. In de winter lekkere warme vloer in de zomer heerlijk koel!

5. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,491
    13,945
    113
    Female
    Geen idee, gebakken iets. Steen ofzo? :oops:
    Ze lijken sprekend op leistenen tegels maar zijn dus fake. We hebben ze gekocht in Zoeterwoude maar ik kan de winkel online niet meer vinden. Vanaf een bepaald aantal vierkante meters kwamen zij ook gratis de tegels leggen, dit is bij ons echt super netjes gedaan.

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

Oooo Zoeterwoude is hier echt om de hoek! Mocht je er toch nog op komen hoe die winkel heette, kan je het dan laten weten?

7. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,491
    13,945
    113
    Female
    Ik heb je een pb gestuurd. Hoop ik tenminste want het is zo te zien even anders dan vroeger.

8. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

May 18, 2013
    13,073
    12,030
    113
    Wij zijn heel goed geholpen bij http://www.complete-tegelvloer.nl/ in Dordrecht. Maar de vloer moet nog gelegd worden, dus nog geen gebruikerservaring. Jan Groen in Bleiswijk heeft ook heel veel keuze, maar was in ons geval fors duurder (wij hebben ook vloerverwarming nodig, ik weet niet of dag bij jullie al in het huis standaard wordt opgeleverd).

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

O ik ga meteen even op hun website kijken, bedankt! Ja wij hebben ook standaard vloerverwarming door het hele huis.

10. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

Jan 30, 2013
    2,026
    66
    48
    Female
    Sprookjesbos
    Wij hebben hier een grindgietvloer, lag er al in toen we het kochten
    Ideaal in gebruik, dochtertje kruipt er lekker over
    En is in een nieuwbouw woning gelegd maar zie niet scheuren zo snel
    Enige nadeel is dat de vorige bewoners een (wel mooie) bies hebben laten leggen, en deze ook om de ietwat onhandige keukeneiland, dus als we onze keuken ooit gaan verbouwen, moet de vloer in de keuken, woonkamer en halletje (eigenlijk gewoon de hele verdieping) opnieuw gedaan worden

Share This Page