Heeft iemand hier ervaring mee? Wij wonen in een huurwoning en hebben toestemming om te verven maar niet om te vervangen. In de wc hebben we hele lelijke groene tegeltjes tot 1 meter hoogte.. Dit wil ik dus een andere kleur hebben. Heeft iemand ervaring met tegelstickers of verf? Liefs
Ik lees mee, wij hebben van die vieze bruine tegeltjes uit het jaar 0 :x Ik wil ze ook verfen, maar hoe gaat dat in zijn werk? moet je ze nog eerst schuren ofzo?
Zag vandaag bij de xenos leuke tegelstickers! Zit er zelf over na te denken om ze in de keuken te gebruiken, zaten leuke tussen .
Die had ik ook gezien, ik dacht er dus aan om de tegels wit te maken en dan wat van die zwart witte stickers te kopen en er op te plakken.. zodat je een wat sjiek effect krijgt zeg maar..
Volgens mij heb je daar speciale verf voor nodig, zowiezo moeten de tegels eerst goed ontvet en geprimeerd worden en dan pas verven. (ik wil mijn toekomstige lelijke marmeren schouw verven) Bij doucheruimtes mag je dan 24 uur niet douchen Misschien kan je eens info winnen bij een bouwmarkt / schilder
Hou er rekening mee dat je wellicht het huis in oude staat moet herstellen als je er uit gaat. Dus, dat je dan de verf er niet meer af kan krijgen.. Ik zou gewoon de boel een beetje pimpen met leuke stickers. Heb zelf delfts baluwe stickers van de xenos op de wc, erg leuk.
Bedankt! Ik dacht dat dat niet ging lukken die bruine tegels... Wij hebben namelijk ook bruine tegels, helemaal tot bovenin helaas Zou graag iets anders willen en nu weet ik hoe! Hoe zit het met de voegen? Onze voegen zijn namelijk ook (licht)bruin