Krolse poes.. moet het even kwijt

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 28 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    We hebben sinds oktober een super lief poesje uit het asiel. Ze was al wat ouder en inmiddels is ze niet meer weg te denken. Over twee weken word ze gesterilliseerd, maar nu is ze dus sinds gisteren krols. Ik ken het van mijn vorige poezen, maar jeetje..wat ben ik blij dat ik ook nog werk. Wat maakt deze er een kabaal bij. De hele boel op stelten. En nu komt het: ik voel me schuldig joh. Want ik heb haar in de keuken gedaan voor vanacht. Ik heb afgelopen nacht geen oog dicht gedaan met dat gejammer. En toch vind ik het zielig. Ze slaapt altijd bij me op hed. Op een kleedje, waar ze ook niet van af komt. Maar dat gaat echt even niet. Hopelijk vergeeft ze me:oops: er staat daar een mandje met dekentje en alles, maar toch..dit is de eerste nacht sinds haar komst dat ze niet bij me slaapt. Arm ding...

Louise11110 vindt dit leuk.
  2. RUNY

RUNY Actief lid

16 aug 2017
    170
    71
    28
    Vrouw
    Mijn poes had t ook ik heb haar tijdelijk de poezenpil gegeven ... 1 a 2 weekjes ongeveer want t schijnt niet zo heel goed te zijn voor ze ( bij lang gebruik zou ze misschien baarmoederkanker kunnen krijgen ) .. maar tijdelijk kon geen kwaad tot ze zegmaar gesteriliseerd werd ... dat zijn dus maar 2 pilletjes maar t gaat er n stuk beter van !

3. Hobbelpaardje

Hobbelpaardje Actief lid

23 aug 2014
    189
    139
    43
    NULL
    NULL
    Ohhhh vreselijk!!! Nog even doorzetten, dan geen last meer van. Goodluck! En je niet te schuldig voelen!

4. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.228
    28.201
    113
    Waarschijnlijk vergeeft ze je het niet want katten doen niet aan vergeven.

1ilksr.jpg

Grapje hoor.
    Begrijpelijk dat je haar niet bij je laat want behalve het geluid dat ze produceert gaat ze bij elke aanhaling in de 'maak me zwanger '-stand , direct die kont omhoog en zielig miauwen. Werd er gek van, haha.
    Hopelijk is het snel voorbij!

Poro, Caithy, Zusterke en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.806
    5.942
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

6. Hobbelpaardje

Hobbelpaardje Actief lid

23 aug 2014
    189
    139
    43
    NULL
    NULL
    Eigenlijk zouden ze krolse katten moeten inzetten als martelmethode. Dat dekt de lading zo ongeveer wel :D

7. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    :roflmao::D kijk..dat helpt. Ik moest stiekem wel lachen om de reacties. Ik heb prima geslapen en ik heb niets gehoord met al die deuren dicht. Zo eens even kijken bij mevrouw, nog heel even van de rust genieten.

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Poezenpil mag niet gegeven worden aan poezen die al krols zijn. Zie bijsluiter.

9. RUNY

RUNY Actief lid

16 aug 2017
    170
    71
    28
    Vrouw
    Nee klopt , ik ga het dan ook als t eindelijk dan over was

10. RUNY

RUNY Actief lid

16 aug 2017
    170
    71
    28
    Vrouw
    Sorry , vreemde zin.
    Ik gaf het haar dan ook zodra het over was.

11. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Hoe is het met het katje? Heel vreemd ik dacht dat een krolse kat niet gesteriliseerd mocht worden maar onze dierenarts heeft dat wel gedaan.

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Onze ook. Alleen dat was omdat ze een acute baarmoederontsteking kreeg.

Ze lag al de hele dag in der mandje. Toen ik der aaide was ze gloeiend heet en allemaal pus uit der .....poes.

Meteen gebeld en acuut geopereerd. Anders had ze dood geweest.

13. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Ocharme,wat zielig! Baarmoederontsteking moet echt giga zeer hebben gedaan maar katten zijn goed in het verbergen van pijn. Slim dat je meteen gebeld hebt! Arm ding.

14. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Nou..het is hier een heel ander huishouden dan we zijn gewend met zo'n mekkerende dame in huis. Voor haar ook niet fijn. Ze eet ook veel slechter. S nachts in de keuken werkt gelukkig wel goed. Wat zal ik blij zijn als het over is. Niet alkeen voor haar, maar ook voor mij

Deel Deze Pagina